GRAVID BF AUGUSTI 2018
Testade du neg efter MA? Isåfall är det där ett plus
Testade du neg efter MA? Isåfall är det där ett plus
Grattis alla. Legering i Halland plussade lagom till jul. Är orolig dock att de är missvisande då jag fick mf 28 oktober. (Har haft mens efter detta) vet någon hur länge hormonerna kan vara kvar efter skrapning eller stämmer testet?
Nej det är ju det som är lite dumt.
Jag testade positivt idag! :)
Hej och grattis till alla! Jagbordd vara i v 6+6 idag men på vul såg läkaren bara hinnsäck och gulesäck och inget embryo , har någon varit i samma sits? Visst borde de kunna se embryo nu?
Har varit där idag och vi fick se ett foster på 4 mm och hjärtat slog.Verkar att befriktbibgen skedde senare än jag trodde. Hoppas bara embryon utvecklas vidare nu:)
Ni som gjort ultraljud så tidigt - bekostade ni det själva eller fick ni det via BVC?
Vul idag med tickande hjärta och liten som sprattlade.
V10
Gör man alltid vul i vecka 7 eller kan man göra vanligt UL också?
Åh stackare! Jag kommer trycka på en sjukskrivning, jobbar inom vården där det är tungt och mycket stressigt. Och har läst massor om att när man efter sex har börjat blöda lite så kan det bli värre blödning vid ansträngning :0
Men värsta är ju om det är missfall :(
Är i vecka 8 (7+0) idag och blir nog gynakuten om jag inte får en tid idag på gynmottagningen. Vet inte hur jag ska kunna jobba med denna orolighet i helgen. Har tid hos BM på tisdag