Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Bellathebau skrev 2017-12-01 12:27:53 följande:

Hej. Hoppar in här ? plussade imorse. V.3+2 om jag har räknat rätt. Bim på tisdag men ska iväg nu över helgen och kände på mig att jag behövde kolla innan. Så nu blir det en nykter tjejhelg ? jag har bf 16 augusti, fick missfall i vecka 4 i oktober. Så jag har svårt att ta in det här nu och sluta tänka på allt som kan hända.

Jag är gärna med i facebookgruppen ? Isabelle zandén heter jag. Så lägg gärna till mig .

PM. :)
  • Let it Rain
    ensamärstark skrev 2017-12-04 06:46:54 följande:

Jag tänkte på..

Hur tänker ni kring kaffe och sex tidigt i graviditeten?

Jag är nojig och sippar kanske på EN kopp under hela FM. Sen inget mer på hela dagen. Förr drack jag kanske tio koppar om dagen!

O sex... jag har inte vågat ännu! Haha jag menar han slår ju emot tappen ganska hårt o tänk om det händer något?

Jag dricker ingenting med koffein i (alltså inte ens svart/grönt te eller Cola) och mannen har heller inte gjort det under 3 mån innan vi började försöka eftersom det är så lång tid det tar för spermierna att nybildas. (Finns forskning på att MF-risken ökar nästan lika mkt om mannen dricker koffein.)
  • Let it Rain
    Mrsbeedee skrev 2017-12-04 11:20:37 följande:
    Jaha det var något nytt för mig. Bra att veta. Själv dricker jag 1 kopp grön te eller kokvatten med lite honung i. Ska nog försöka undvika att dricka det dagligen då.

Förresten skulle du kunna pma mig så jag kan ge dig min mailadress. Vill hemskt gärna vara med i facebookgruppen
    Jag är lite hardcore, det är jag medveten om. Men för min del känns det viktigt att avstå ifrån det. Rött te dricker jag dock massor av. :)

PM kommer!
  • Let it Rain
    Jozzz90 skrev 2017-12-06 11:41:40 följande:
    Hejsan! Vet inte om du har skickat någon inbjudan till mig, ville bara dubbelkolla :p min Mail är i alla fall. jozzz_90@hotmail.com
    Kolla din mejl :)
  • Let it Rain
    ett plus ett är lika med tre skrev 2017-12-08 00:23:07 följande:

Hej. Jag plussade idag. Knappt vi vågar tro på det. Vi ska testa igen på lördag bara för att.

Detta är vårt andra barn men Vi har haft svårt att få barn, har kämpat länge med tvåan. Jag är 35 år och bor i Blekinge.

Jag vill vara med i den hemliga FB gruppen. Men jag vill inte skriva min mail här. Någon får gärna skicka PM till mig. ?

Läs PM! :)
  • Let it Rain
    Krabo skrev 2017-12-11 19:02:47 följande:

Hej! Vill gärna vara med, är 24år och nyss plussat, enligt appen så beräknas bf 16/8. Första barnet ifall allt går som det ska :) hur mår ni? Själv är jag trött och illamående och kissnödig..

Jag skickar PM
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018