Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Alla ni som skrivit era mejladresser här kan kolla in på mejlen eftersom ni ska vara i bjudna. :)

• Let it Rain
    Körsbärsblom90 skrev 2017-12-12 13:19:30 följande:

Kom nu på att jag skrev en mailadress som inte är kopplad till min Facebook då jag inte vill att den ska vara sökbar hit... Kan ni maila mig inbjudan på den mailen jag skrev ovanför?

Tyvärr måste mejlen vara kopplad till din FB, annars kommer en inbjudan inte att funka. Men du är välkommen att PM:a mig den mejladress som är kopplad till FB så är det bara jag som ser den. :)
  • Let it Rain
    Jeme7 skrev 2017-12-12 11:14:01 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med i facebookgruppen, Bf i mitten av augusti :)

PM-a mig den mejladress som du har kopplad till FB så fixar jag det. :)
  • Let it Rain
    Nekjam skrev 2017-12-12 19:52:22 följande:
    Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen men vill inte skriva min mail här, funkar dock inte att PMa dig?
    Jag har PMat
  • Let it Rain
    Hanna9104 skrev 2017-12-12 21:30:21 följande:

Jag har också plussat så kul ????

Har en son på 2 år sen innan och är så glad över att han ska få ett syskon!

Beräknad födelse 22/8.. men det ändras kanske!

Var fb-gruppen privat? Vill inte att någon ska veta före vecka 12 men vill ändå ha er att diskutera allt från mående till bebiskläder med! ????

26 år gammal är jag förresten!

Hoppas någon vill prata med mig ????

Den är ett hemlig. Jag PMar så kan du skicka mejladress dit.
  • Let it Rain

Alla ni som har skickat PM eller skrivit mejladress här i tråden har nu blivit inbjudna till gruppen. Ni får tillgång till den via länken till er mejl. :)

• Let it Rain
    Bubbelbubbla skrev 2017-12-14 15:18:45 följande:
    Haha ja men jag känner samma sak, fast jag kan inte ha mina jeans???? sen måste jag köpa nya bh-ar då jag har ont och sveda i/på brösten. Men vill egentligen inge köpa i butiken på stan då det är en liten stad där alla känner alla och vill inte att omgivningen ska få veta än bara för jag går till H&M och handlar ????
    Det brukar vara så utplockat på mammasvdelningarna ändå, skulle rekommendera att du handlar i webbshoppen istället. :)
  • Let it Rain

Ni tjejer som har skrivit era mejladresser här är alla inbjudna till gruppen. Ni får tillgång till den genom att ligga in på er mejl och gå via länken där. :)

• Let it Rain
    Vera78 skrev 2017-12-15 17:12:24 följande:

Hej!

BF mitten av augusti, femte graviditeten men hoppas på barn nummer 3. Har två missfall bakom mig detta år. Blir en sladdis om det går vägen, mina andra barn är 8 och 7. Hoppas på denna men är orolig så klart! Beklagar ditt missfall TS. Går gärna med i FB-gruppen! Veronicakavander@hotmail.com

Du är inbjuden via din mejl.
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018