GRAVID BF AUGUSTI 2018
Alla ni som skrivit era mejladresser här kan kolla in på mejlen eftersom ni ska vara i bjudna. :)
Alla ni som skrivit era mejladresser här kan kolla in på mejlen eftersom ni ska vara i bjudna. :)
Kom nu på att jag skrev en mailadress som inte är kopplad till min Facebook då jag inte vill att den ska vara sökbar hit... Kan ni maila mig inbjudan på den mailen jag skrev ovanför?
Hej! Jag vill gärna vara med i facebookgruppen, Bf i mitten av augusti :)
Jag har också plussat så kul ????
Har en son på 2 år sen innan och är så glad över att han ska få ett syskon!
Beräknad födelse 22/8.. men det ändras kanske!
Var fb-gruppen privat? Vill inte att någon ska veta före vecka 12 men vill ändå ha er att diskutera allt från mående till bebiskläder med! ????
26 år gammal är jag förresten!
Hoppas någon vill prata med mig ????
Alla ni som har skickat PM eller skrivit mejladress här i tråden har nu blivit inbjudna till gruppen. Ni får tillgång till den via länken till er mejl. :)
Ni tjejer som har skrivit era mejladresser här är alla inbjudna till gruppen. Ni får tillgång till den genom att ligga in på er mejl och gå via länken där. :)
Jag vill gärna vara med i Facebook gruppen :)
Bf 5 augusti med mitt andra barn.
sandraerixon@hotmail.com
Hej!
BF mitten av augusti, femte graviditeten men hoppas på barn nummer 3. Har två missfall bakom mig detta år. Blir en sladdis om det går vägen, mina andra barn är 8 och 7. Hoppas på denna men är orolig så klart! Beklagar ditt missfall TS. Går gärna med i FB-gruppen! Veronicakavander@hotmail.com