• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Labstav

Grattis alla. Legering i Halland plussade lagom till jul. Är orolig dock att de är missvisande då jag fick mf 28 oktober. (Har haft mens efter detta) vet någon hur länge hormonerna kan vara kvar efter skrapning eller stämmer testet?

• 3hjärtan
    Labstav skrev 2017-12-26 22:50:51 följande:

Grattis alla. Legering i Halland plussade lagom till jul. Är orolig dock att de är missvisande då jag fick mf 28 oktober. (Har haft mens efter detta) vet någon hur länge hormonerna kan vara kvar efter skrapning eller stämmer testet?

Har du tagit ett neg test efter skrapning?
  • Googoodolls
    Iamlalex skrev 2017-12-23 17:58:01 följande:

Hej! Jag har precis plussat idag med bf 30 augusti enligt appen. Jag vill jättegärna vara med i fb-gruppen!

Första barnet. Det är fortfarande helt overkligt...

Jag är beräknad 28 augusti, med första barnet också. Vad kul! Hur gammal är du? 
  • Googoodolls
    ensamärstark skrev 2017-12-21 13:41:38 följande:
    "Let it rain" här i gruppen kan ge dig en inbjudan!

Så himla roligt. Samma

Ålder vi kanske känner

Igen varandra då :)
    Det lär vi ju göra, Finspång är ju inte stort och man har ju ofta en hum om vilka folk är, i alla fall i ens egen ålder :) När har du fått tid för ultraljud? Hur mår du, mår du okej? :)
  • Labstav
    3hjärtan skrev 2017-12-27 08:49:45 följande:

Har du tagit ett neg test efter skrapning?

Nej det är ju det som är lite dumt.
  • 3hjärtan
    Labstav skrev 2017-12-27 16:42:23 följande:

Nej det är ju det som är lite dumt.

Ta ett nytt om 2 v då kanske. Tog du digitalt? Ananrs köp digitalt och se vad veckan visar på och se om det ökat sen efter 1.5 v
  • Labstav
    3hjärtan skrev 2017-12-27 19:06:19 följande:

Ta ett nytt om 2 v då kanske. Tog du digitalt? Ananrs köp digitalt och se vad veckan visar på och se om det ökat sen efter 1.5 v

Tack för svar. Har köpt mig ett digitalt som jag tänkte ta imorgon. Ha det fint!
  • Supergrön
    Kussen94 skrev 2017-12-26 19:32:20 följande:

Kan ni bjuda in mig till Facebook gruppen??

Linnsaan92 skrev 2017-12-26 18:47:25 följande:

Jag hoppar in här då jag också har bf i mitten av augusti, första barnet och har 3 MF efter mig så är väldigt orolig att de kommer hända igen.

Vill värna vara med i FB också om det går bra.

Min mejl är Linnjunglert@hotmail.com

Hej! Jag kan dessvärre inte bjuda in fler nu pga att vi har uppnått vårt tak på antalet medlemmar. Hemskt ledsen för detta! Tror dock att det finns en annan BF-grupp i någon annan tråd.
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018