• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • 3mm4

Jag vill gärna gå med men vill inte skriva min mejl här. Vill du PM mig här på sidan så skickar jag mejlen där? Tack!

• Sosarora
    3mm4 skrev 2017-11-27 14:27:42 följande:

Jag vill gärna gå med men vill inte skriva min mejl här. Vill du PM mig här på sidan så skickar jag mejlen där? Tack!

du kan maila mig privat på den familjeliv så lägger jag till dig och så är jag den enda som ser din mail :)
  • Joss91

Hej! Jag plussade idag (igår kväll redan egentligen på ett ägglossningstest men såna ska man ju inte lita på ;)) och är än så länge beräknad 5-6/8. Jag är 26 och det är mitt tredje barn, min sambos första. Har haft två väldigt tidiga missfall, så är just nu mest orolig.. när jag väntade mina första barn var jag nog rätt så naiv och hade inte en tanke på att det inte skulle gå vägen - men nu kom de nojiga tankarna direkt! Hoppas det går vägen den här gången.. :)

• Enniie

Jag vill också vara med i gruppen. Kan man skriva sidan i privat meddelande här istället för mejlen?

• Sosarora
    Enniie skrev 2017-11-27 18:37:40 följande:

Jag vill också vara med i gruppen. Kan man skriva sidan i privat meddelande här istället för mejlen?

Jag skickar ett PM till dig här på FL så kan du bara skicka dun facebookkopplade mail till mig så lägger jag till dig!
  • Sosarora
    Linn och Robin skrev 2017-11-27 19:00:47 följande:

Har precis plussat! Bf troligen kring 7 augusti :) vill också vara med i fb-gruppen om det går bra? Min mail är [email protected]

du är inbjuden! :)
  • asmv

Hej och grattis allihopa! :)

Jag plussade i morse. Värmlänning, snart 26, sambo. Detta var planerat men inte trodde vi att det skulle gå på första försöket! :) BF 8 augusti enligt Natural Cycles-appen. Hänger gärna med i Fb-gruppen om någon vill skicka ett meddelande till mig.

• Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:39:50 följande:

Hej och grattis allihopa! :)

Jag plussade i morse. Värmlänning, snart 26, sambo. Detta var planerat men inte trodde vi att det skulle gå på första försöket! :) BF 8 augusti enligt Natural Cycles-appen. Hänger gärna med i Fb-gruppen om någon vill skicka ett meddelande till mig.

facebookgruppen är hemlig så därför behöver jag ha din email som du har kopplat till din Facebook för att kunna skicka en inbjudan :) 
  • asmv
    Sosarora skrev 2017-11-27 19:47:13 följande:
    facebookgruppen är hemlig så därför behöver jag ha din email som du har kopplat till din Facebook för att kunna skicka en inbjudan :) 
    Ja jag förstår det men kan inte skicka meddelande till er här för ni har privata sidor? Så om du/ni kan skicka till mig så skriver jag min mail där :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018