Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Khaleesi007 skrev 2017-12-17 04:16:59 följande:

Oj här fanns det visst en till tråd!

Hej! Väntar 2:a barnet den 18/8, har en liten tjej född 17/5 nu i år så blir inte så långt mellan dem.. Är själv 25, kommer vara 26 när hen föds. Bor i San Diego med min man, en katt och så vår dotter :)

Vem kan jag skriva till för att komma med i Facebookgruppen? :) Vill så gärna hamna i en trevlig grupp igen.

Du kan PMa mig så löser jag det. :)
  • Let it Rain
    Onewayticket skrev 2017-12-17 09:25:15 följande:

Kan ens vänner se att man är med i fb-gruppen? Om inte vill jag gärna vara med. Mathilda-n@live.se :)

Nej, ingen förutom vi andra medlemmar kan se gruppen. :)
  • Let it Rain

Jag har bjudit in er som skrivit mejlen här och PMat er som vill lämna adressen där. :)

• Let it Rain
    JScar skrev 2017-12-17 19:27:23 följande:
    Jag har inte fått någon inbjudan..? Ser iaf ingen

Msgeneralswe@hotmail.com

Som är kopplad till min fb, det går inte att söka efter gruppen då? Vill gärna vara med:)
    Konstigt, jag skickar igen!

Den är helt osökbar eftersom den är hemlig.
  • Let it Rain

Jag vill be alla er som hittills har skrivit era mejladresser i tråden eller till mig via PM att gå in på er mejl och via länken ni fått där för att komma med i gruppen.

Vi kommer att stänga gruppen vid 100 medlemmar och det är viktigt att ni som har blivit inbjudna kommer med nu.

• Let it Rain
    Tigerkakan skrev 2017-12-17 21:24:38 följande:

Finns det plats kvar i facebookgruppen? Jag vill gärna vara med i så fall men vill inte skriva adressen här..

Javisst. Jag skickar PM!
  • Let it Rain
    Peesan skrev 2017-12-17 23:06:00 följande:

Hej!

Plussade nyss, känns overkligt men så roligt! Beräknat 23 aug. Det är alltså dags igen! Har en 8 mån sen tidigare, så kul med ett syskon. Går gärna med i fb gruppen.

Du har PM!
  • Let it Rain
    BettyBoop81 skrev 2017-12-18 14:20:34 följande:
    var hamnar inbjudan? kollar både mejlen inkorg o skräppost..INGET? och inget på FB??
    Det ska komma en inbjudan till den mejladress som du skrev här.
  • Let it Rain
    Zalvia skrev 2017-12-18 15:12:13 följande:

Hej!

Har plussat bf 31/7-178 har inte varit på första besöket hos bm än. Det här blir 3e barnet. Har 2 tjejer sen tidigare född -05 och en född -12

Blir gärna medlem i facebookgruppen. Min mail är fridamiwallin@gmail.com

Kolla mejlen för inbjudan!
  • Let it Rain
    BettyBoop81 skrev 2017-12-18 14:20:34 följande:
    var hamnar inbjudan? kollar både mejlen inkorg o skräppost..INGET? och inget på FB??
    Jag skickade dig en by inbjudan nu, meddela gärna om det funkar denna gång.
  • Let it Rain
    meae skrev 2017-12-18 12:53:53 följande:
    Finns det plats kvar i fb-gruppen? Kan inte skicka pm till dig ????
    Jag skickar PM. :)
  • Let it Rain
    Ia84 skrev 2017-12-18 21:25:13 följande:

Vill också vara med i FB-gruppen. 
    Kan inte skicka pm till dig, "let in rain".

Då skickar jag ist. :)
  • Let it Rain
    Isathe skrev 2017-12-28 20:19:10 följande:
    Hej!

Jag är också på 5+3 idag enligt preglife, men hade ägglossning lite senare så kanske någon dag mindre men räknar såhär fram tills ul. Jag mår hur bra som helst, känner mig inte gravid och blir lite orolig. Har bokat tidigt ul 11/1 och hoppas så att man ska se det lilla hjärtat ticka då.
    Att inte känna sig gravid behöver inte innebära att något fel. Jag kände inte några som helst symptom med min förra, och allt gick ändå jättebra. Känner väldigt lite denna gång också.
  • Let it Rain
    Isathe skrev 2017-12-28 22:33:57 följande:
    Tack för peppen!! Vill ju känna massor så man fattar att man är gravid liksom. Men ska väl egentligen bara njuta av att inte känna något än
    Denna graviditet fick jag inte symptom förra i typ vecka 9, och jag har varit på UL och allting såg fint ut med ett tickande hjärta. :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018