• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Belliiz
    Intenuintesåhär skrev 2018-01-02 19:58:24 följande:
    Inte jag heller, många barnaföderskor i augusti tydligen...
    Dom har som max gräns på 100 stycken i gruppen tyvärr :(
  • Isathe
    ensamärstark skrev 2018-01-02 20:13:51 följande:

Idag i vecka 7+5 fick vi se en fantastisk liten varelse med fint hjärta i min mage :D

Åååå grattis!! Jag ska på vul nästa torsdag är någonstans mellan 7+0 och 7+3. Hoppas också på att se ett friskt litet hjärta
  • Inasim
    Labstav skrev 2018-01-02 19:19:03 följande:

Jag tog ett digitalt test som visade 2-3 veckor. Men jag är så galet nervös att det inte går vägen. Hur går man tillväga för att få tidigt ul/vul?

Helt onödigt. Kan digitala ens visa mer veckor än 3?! Ultra är nog ingen ide att göra hjärtat börjar slå tidigast vecka 6.
  • Sonaten
    saijda skrev 2017-12-30 19:11:24 följande:

Någon som har börjat få mage än? :) min mage känns extremt svullen/större. Och är i vecka 6.

Min mamma såg direkt innan jag hade berättat för henne att jag var gravid.

Jag plussade idag :)

• any19877

Hej och grattis till alla! Jagbordd vara i v 6+6 idag men på vul såg läkaren bara hinnsäck och gulesäck och inget embryo , har någon varit i samma sits? Visst borde de kunna se embryo nu?

• 3hjärtan
    Sonaten skrev 2018-01-02 21:58:36 följande:

Jag testade positivt idag! :)

Grattis!

Men oj vilken mage redan
  • Googoodolls
    Fiffi09 skrev 2018-01-02 19:56:05 följande:

Jag skulle vilja följas åt! 

Är 23 år och gravid med mitt första barn så hade varit skönt att någon att dela alla tankar och funderingar med! :) 

Hej där! 30 år här med mitt första barn. Vilken vecka är du i?
  • saijda
    Sonaten skrev 2018-01-02 21:59:41 följande:

Jag plussade idag :)

Oj vilken mysig gravidmage! Har också stor, går in i vecka 7 på fredag ?. Får ta bild på den <3

Grattis till graviditeten :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018