• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • saijda

Blödningen har slutat helt och hållet idag. Symtomen är fortfarande kvar men är så nervös för ultraljudet på onsdag och BM besöket på tisdag. Hoppas bebisen är kvar och mår bra<3

Google är ens värsta fiende i såna här lägen. Har läst massor om blödningar så hoppas på det bästa. Tur att jag sjukskrev mig i helgen :0

• 3hjärtan
    saijda skrev 2018-01-13 21:01:30 följande:

Blödningen har slutat helt och hållet idag. Symtomen är fortfarande kvar men är så nervös för ultraljudet på onsdag och BM besöket på tisdag. Hoppas bebisen är kvar och mår bra<3

Google är ens värsta fiende i såna här lägen. Har läst massor om blödningar så hoppas på det bästa. Tur att jag sjukskrev mig i helgen :0

Trot det går bra. Håller tummarna!
  • saijda
    3hjärtan skrev 2018-01-13 21:49:41 följande:

Trot det går bra. Håller tummarna!

Åh hoppas det med. Tack så mycket <3
  • Spillevink

Hur gick det?
  • Vallmofröt

Hur går det för dig??
  • 3hjärtan
    saijda skrev 2018-01-14 00:51:59 följande:

Åh hoppas det med. Tack så mycket <3

Hur går det?
  • saijda
    Spillevink skrev 2018-01-17 21:02:21 följande:

Hur gick det?

Var och gjorde VUL idag. Konstaterat missfall :(

Så kommer tyvärr lämna den här tråden..

Men lycka till ni alla och håller tummarna hårt för att det går bra för er <3
  • SofiaHerrlin

Är i v 9 och haft små blödningar, som lite blod i urinen till en början..varit så i tre dagar idag lite mer vid två tillfällen, lite klumpar.. ngn som fått så och det ändå gått bra eller ska man ställa in sig på ett missfall.

Ringt kvinnokliniken i tre dagar och ej kommit fram. På nätet står det att det kan vara normalt själv har jag aldrig haft liknande. Väntar 4:e barnet..

Har tid hos bm på måndag.

Vad säger ni kloka?

• Intenuintesåhär
    SofiaHerrlin skrev 2018-01-19 21:09:02 följande:

Är i v 9 och haft små blödningar, som lite blod i urinen till en början..varit så i tre dagar idag lite mer vid två tillfällen, lite klumpar.. ngn som fått så och det ändå gått bra eller ska man ställa in sig på ett missfall.

Ringt kvinnokliniken i tre dagar och ej kommit fram. På nätet står det att det kan vara normalt själv har jag aldrig haft liknande. Väntar 4:e barnet..

Vad säger ni kloka?

Blödningar ska man alltid kolla upp tycker jag, även om det kan vara normalt så är det alltid skönt att få det bekräftat att det inte är något farligt.

Så länge du inte har onormalt ont eller blödningen ökar tycker jag inte att du ska oroa dig.

Ring barnmorskan och fråga om hon har en tid lite tidigare om du känner dig oroad...

Hoppas allt går bra!
  • Aamon
    SofiaHerrlin skrev 2018-01-19 21:09:02 följande:

Vad säger ni kloka?

Kan säkert vara inget. När jag hade så var det början på ett utomkvedshavandeskap :/
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018