• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • 3hjärtan
    Aamon skrev 2018-01-19 23:56:09 följande:

Kan säkert vara inget. När jag hade så var det början på ett utomkvedshavandeskap :/

Vilken vecka hann du gå till innan ditt x upptäcktes ?
  • Aamon
    3hjärtan skrev 2018-01-20 07:54:17 följande:

Vilken vecka hann du gå till innan ditt x upptäcktes ?

V7 sprack äggledaren
  • emeloi

Tycker tiden går så fort. Ska på kub imorgon och är så peppad :)
  • Maddiieee
    emeloi skrev 2018-01-25 16:51:24 följande:

Tycker tiden går så fort. Ska på kub imorgon och är så peppad :)

Hur gick kub?
  • emeloi
    Maddiieee skrev 2018-01-26 17:05:43 följande:

Hur gick kub?

Vi blev framflyttade till 18/8, så det var för tidigt för att göra testet, men vi såg två små armar, två små ben och ett pickande litet hjärta <3
  • Googoodolls

Jag klev in i vecka 11 idag och undrar om ni andra gått upp något i vikt? Jag vet att man inte ska bry sig men jag har redan gått upp 2,5 kilo. Och allt sitter kring magen känns det som ..

• Jmlwc
    Googoodolls skrev 2018-01-28 14:42:31 följande:

Jag klev in i vecka 11 idag och undrar om ni andra gått upp något i vikt? Jag vet att man inte ska bry sig men jag har redan gått upp 2,5 kilo. Och allt sitter kring magen känns det som ..

Jag har gått upp 1.5 kg och går in i v 12 nu i veckan... Min bm tyckte min mage var stor redan, hon föreslog tvillingar:)
  • 3hjärtan
    Googoodolls skrev 2018-01-28 14:42:31 följande:

4 kg upp. V13+6
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018