• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Jmlwc
    Intenuintesåhär skrev 2018-02-13 16:16:24 följande:

Någon mer som ska på rutinultraljud runt vecka 20? Tycker det är lite sent men det är väl så de flesta har det...

I Västerås ska man gå 18+0-18+6. Jag har bokat 18+2.
  • Aamon

Någon mer som ska på rutinultraljud runt vecka 20? Tycker det är lite sent men det är väl så de flesta har det...

Misstänker att vi får ngt sådat också. Ska på ul nästa vecka, v14, vilket i Östergötland är ok. Man gör tydligen 2 ul- kub och rul. Nu ville vi inte göra kub varför de tyckte v14 var helt ok.
  • 3hjärtan

Jag v20(19+0)
  • Spillevink

Har för mig att bm sa att rul är vecka 18-20 (bor i Skåne). 
    Är det någon som vet när nästa ul är efter det? 
  • Intenuintesåhär
    Spillevink skrev 2018-02-14 19:01:06 följande:

Bor också i Skåne. Jag får bara ett och fick ett även i förra graviditeten. Tycker det är snålt, finns ställen där de får två. Sedan beror det väl lite på om allt ser bra ut eller hur mycket de ser på rul. Annars kan man få fler tror jag.
  • 3hjärtan

Där jag bor ingår bara kub runt v12 för dom äldre än 35 och sen rul v18-20 för alla. Sen är der inga mer ul
  • RiHa

Grattis till alla som plussat+++ ??

Bf 3 augusti. Bor i Gbg.

Använder inte Fb och om det är någon mer blivande mamma i närheten av Gbg som vill hålla kontakt via annat än Fb så ????

• RiHa

Grattis till alla som plussat+++

Bf 3 augusti. Bor i Gbg.

Använder inte Fb. Kan det finnas någon mer blivande mamma i närheten av Gbg som vill hålla kontakt via annat än Fb tro?

• Jmlwc

Vad jag vet så är det endast 1 rul i v 18-20.
  • Nattaw

Hej! Jag skulle också gärna vilja bli inbjuden till Facebook gruppen :) min mail som är kopplad dit är min gamla, gulliia_natta@hotmail.com (knappt man vågar skriva det haha) bf 17 augusti ????????

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018