• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Let it Rain
    matildah skrev 2017-11-29 20:19:23 följande:

Hej. Jag söker kontakter i Göteborgsområdet som ska ha barn ungefär samtidigt som oss (bf 5 augusti). Det är vårat första barn och vi är 28 år. Någon som vill ha kontakt via whats up eller liknande? Jag vill även vara med i Facebook gruppen men vill helst inte lämna ut min mail.

Mvh Matilda

Du har PM.
  • Glöd100

Hejhej!

27 år från Örebro. Har en 14 månader gammal son, och plussade nu imorse med BF 7/8 ???? är jättegärna med i en facebookgrupp ????

• Let it Rain
    Glöd100 skrev 2017-11-30 08:26:54 följande:

Hejhej!

27 år från Örebro. Har en 14 månader gammal son, och plussade nu imorse med BF 7/8 ???? är jättegärna med i en facebookgrupp ????

Kolla PM. :)
  • Knattenjansson
    matildah skrev 2017-11-29 20:19:23 följande:

Hej. Jag söker kontakter i Göteborgsområdet som ska ha barn ungefär samtidigt som oss (bf 5 augusti). Det är vårat första barn och vi är 28 år. Någon som vill ha kontakt via whats up eller liknande? Jag vill även vara med i Facebook gruppen men vill helst inte lämna ut min mail.

Mvh Matilda

Vi ska (förhoppningsvis) ha barn däromkring med, den 12e aug har vi bf. Bor lite norr om gbg:) jag är 31 och min man 28. Har haft två missfall i år, båda i vecka 11 varav den senaste nu i slutet av okt/början av nov, därför jag skrev förhoppningsvis ovan :) men tredje gången gillt tänker jag :)

Har ni försökt länge?
  • Shedlund87

Hej!

Jag plussade 23 november och har vad jag tror är BF 2-3 augusti nånting. Har PCOS och har kämpat för att bli gravid i 3 år nu, har därför menstruation med 3-4 månaders mellanrum. Så lite svårt att räkna förra mensens första dag. Men jag vet att jag hade ägglossning 11 nov, s enligt det kommer jag fram till 2:a eller 3:e augusti.

Har 2 pojkar sedan innan, 4 och snart 7 år gamla.

Mvh Sara

• 3hjärtan
    Knattenjansson skrev 2017-11-30 12:32:46 följande:

Vi ska (förhoppningsvis) ha barn däromkring med, den 12e aug har vi bf. Bor lite norr om gbg:) jag är 31 och min man 28. Har haft två missfall i år, båda i vecka 11 varav den senaste nu i slutet av okt/början av nov, därför jag skrev förhoppningsvis ovan :) men tredje gången gillt tänker jag :)

Har ni försökt länge?

Grattis!

Har också haft 2 mf i år. Ett i juli och ett i september. Innan dess ett sent avbrytande pga kromosmfel.

Så har svårt att tro det ska gå vägen nu
  • Knattenjansson
    3hjärtan skrev 2017-11-30 13:12:51 följande:

Grattis!

Har också haft 2 mf i år. Ett i juli och ett i september. Innan dess ett sent avbrytande pga kromosmfel.

Så har svårt att tro det ska gå vägen nu

Grattis ni med <3

Jag vet, det är väldigt svårt att glädja sig, jag känner typ att jahopp då är det bara att invänta nästa mf.. Hur långt gången var du i dina? Har du några barn sedan tidigare?
  • 3hjärtan
    Knattenjansson skrev 2017-11-30 13:26:09 följande:

Grattis ni med <3

Jag vet, det är väldigt svårt att glädja sig, jag känner typ att jahopp då är det bara att invänta nästa mf.. Hur långt gången var du i dina? Har du några barn sedan tidigare?

Inte långt första v8 men fick hjälp att få ut det. Sen i V5 med andra. Avbrytandet i v17.

Jag har 3 barn sen innan och har aldrig haft mf förut.

Har du barn sen innan?
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018