• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • Meebo

Har nu tittat på videon fyra gånger för att se vad det är för rasism och nazism du talar om men hittar inget.

Varför?

Jo, för att allt han säger i den filmen ÄR sant. I alla fall här i Malmö.

Malmö var ganska lugnt och fint för bara tio år sedan, nu kallas det av mina vänner i andra städer för Lilla Chicago och Lilla New York och de har helt rätt, precis som JÅ i filmen.

• Anonym (123)

Sanningen kan aldrig vara rasistisk. 

• Anonym (Ingrid)

Finns inget som är rasistiskt i den reklamen. Blir trött dessa överdrivna (antirasister)

• Anonym (JK)
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Vad skulle vara rasistiskt med den?
  • Anonym (Trött på vänsterns hat)

Det fungerar inte längre att skrika rasist och nazist åt alla som värnar om Sverige och Sveriges medborgare. 

SD kommer troligtvis att få 40% av rösterna, just pga av att vänsterextremisterna skriker och hotar folk så fort de har en annan åsikt än dem. Det är väldigt få som är nazister. 

När 13 åriga flickor blir våldtagna analt och vaginalt på skolans toaletter...Ja då kanske vi ska börja fundera på vad som pågår i vårt land. 

• Anonym (JK)

Hade tänkt att rösta på Moderaterna men efter den valfilmen är jag beredd att ändra mig.

• Anonym (M)
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:

Det är sorgligt att se sådan främlingsfientlig propaganda, men iofs bra att verkligheten är så tydligt förvrängd så att människor kan ta ställning emot SD.

Det verkar vända neråt för dem nu:

www.svd.se/sd-rasar-i-svd-sifo--ner-till-nivaer-fore-flyktingkrisen/i/utvalt/om/opinionsmatningar
  • Anonym (Trött på vänsterns hat)

De invandrare jag umgås och jobbar  med, tar samtliga avstånd från bidragsfusk och kriminalitet och gruppvåldtäkter. De har valt Sverige för att det är ett demokratiskt och jämställt land. En del av dem kommer att rösta på Sverigedemokraterna för de anser att Sverige kan inte fortsätta ta in flyktingar i de här mängderna, när vanligt folk har svårt att hitta bostäder. De andra kommer att rösta på moderaterna. Förvånansvärt många av de nya svenskarna är åt höger på den politiska skalan. 

Jag kan inte se något rasistiskt i filmen alls. Men idag kallar vänsterhatarna alla som är två millimeter höger om sossarna för rasister förstås.

Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!