• FDFMGA

SD:s rasistiska valfilm!!!

Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:
    Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

" target="_blank">

Hm, i tråden om moderaternas moraliska förfall kan man få intrycket att du är sverigedemokrat, åtminstone argumenterar du för att det inte finns någon rasism att tala om i samband med SD. Bifogar länk:

gamla.familjeliv.se/Forum-26-65/m77375863-1.html&searchField=3&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2&ts=1

Jag gissar att du antingen nyligen hoppat av från SD, och den som nyss lämnat en sekt brukar vara mer negativ än dem som aldrig lockats av sektens budskap - ellr också är din ts ett exempel på hur du föreställer dig att pk-människor ser på SD:s film.

Jag kan inte se att den är rasistisk, däremot är den usel, gnällig, problemfokuserad utan att vara lösningsorienterad och väldigt mycket präglad av att SD tappar anhängare till M är den - men inte rasistisk.

SD tycks ha blivit fjäderfäproducent och här har man åstadkommit en veritabel kalkonSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Anonym (mor) skrev 2017-11-27 12:34:20 följande:
    Men kära du. TITTA INTE! Gå ut och krama en nysvensk och skänk en rejäl slant i en tiggarmugg så kanske du får bort "ondskan" från din näthinna. Lycka till.
    Det kan vara så att ts precis har hoppat av från SD, och därför överdriver. Filmen är ju en veritabel kalkon, men knappast rasistisk eller nazistisk.

Om du kollar vad ts har skrivit i den här tråden för bara några veckor sen så var hen SD-vänlig, ett annat alternativ är att ts försöker ironisera över hur hen tror att omgivningen reagerar på filmen. Kanske hen glömde att vara anonym bara, det går ju att vara det i den här tråden.

Filmen är ju ett  pekoral som skulle få Nordkoreas ledare att skruva på sig av obehag, inte för att Kim har något emot personkult, utan för att personkulten inom SD slår Nordkorea.

Så om nu ts gjort sig fri från PK-partiet, PK i bemärkelsen PersonKult alltså, så tycker jag att man ska lyckönska hen snarare än kritisera hen för överdrifter.

Här en länk till ts inlägg i en annan tråd där hen ännu inte är motståndare till PK-partiet SD och argumenterar för att SD inte är rasistiskaSkrattande

gamla.familjeliv.se/Forum-26-65/m77375863-1.html&searchField=3&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2&ts=1
  • FDFMGA
    oanonym skrev 2017-11-28 11:56:41 följande:
    Är det många SD-väljare som är nazister? Har du trovärdig källa på det?
    Var dessa väljare nazister även när de röstade på andra partier, eller blev de nazister när de bytte parti?
    Intressant frågeställning.

Ja, jag tror att många radikaliseras när de blir SD-proselyter.

De väljer bort all information från så kallade pk-medier medan de byter infantiliserad info med varandra.

Under de år jag skrivit här har jag blivit kallad "jude" som skällsord fler gånger än många sverigedemokrater kan räkna till.

Jag är varken jude eller anser att jude är ett skällsord, men åtskilliga sverigedemokrater tycks göra det.

Avskyvärt tycker jag, men förväntat från en del av det klientel som lockas av SD.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!