Inlägg från: Anonym (Förortsbo & tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förortsbo & tjej)

SD:s rasistiska valfilm!!!

Vill vi ha ett samhälle där varenda ord som yttras kritiskt mot islamiseringen och globala massinvandringen anses rasistiskt? det är dit vi är på väg känns det som.
    Vem tror ni är störst hot? Jimmie Åkesson med SD eller en till islamist som spränger folk upp i luften ev mejar ner 40 pers mitt under jul ruschen för att det är en kristen högtid och IS har sagt att mellan åren 2016-2020 ska Europa tvingas på sina knän?
    Kom till Vällingby, Rinkeby, Upplands Väsbys smedby, Alby, Rosengård, Kista etc ni som gnäller på SD och bor i fina områden och inte har en hum om hur de fattigaste har det. De som inte har råd att flytta till Nacka & Älvsjö.

Anonym (Ulrika Eleonora) skrev 2017-11-27 11:57:56 följande:
    Jag bor i Vällingby. Inga problem alls.
    Min väninna som bor granne med mig, håller inte med mig. Hon säger att där vi bor nu( med väpnade rån flera varje år, inbrott i bilar, krossade buss-kurer, sop sorterings kaos etc) är rena idyllen jämfört med Vällingby. 
    Anonym (Förortsbo & tjej) skrev 2017-11-27 13:28:15 följande:
    Min väninna som bor granne med mig, håller inte med mig. Hon säger att där vi bor nu( med väpnade rån flera varje år, inbrott i bilar, krossade buss-kurer, sop sorterings kaos etc) är rena idyllen jämfört med Vällingby. 
    Anonym (Ulrika Eleonora) skrev 2017-11-27 11:57:56 följande:
    Jag bor i Vällingby. Inga problem alls.
    Håller inte med dig menar jag. Min väninna..

Anonym (M) skrev 2017-11-27 12:05:09 följande:
    Har du själv varit i Rosengård?
    Nej inte än. Men så fort jag får en orsak till att besöka den staden och kanske någon som vågar hänga med mig beväpnade med överfallslarm och pepparspray. Så kan jag tänka mig åka dit. Med min David stjärna och kors runt halsen lär jag bli jättepoppis. Jag kan känna arga blickarna här redan, och folk här kallar vår förort för Rosengårds lillebror.

www.expressen.se/debatt/judehatet-i-malmo-haller-pa-att-segra/
    www.varldenidag.se/nyheter/darfor-blir-antalet-judar-i-malmo-allt-farre/cbbmfj!hkJ4WBNJHXA9UX3dAJRAVA/
    www.sydsvenskan.se/2015-07-29/trakasserierna-av-judar-ar-det-storsta-hotet-i-malmo
    mjölkallergiker skrev 2017-11-30 17:53:22 följande:

Mänskligheten lovade varandra "aldrig mer" efter andra världskriget. Aldrig mer skulle vi skylla politiska misslyckanden på andra grupper människor. Aldrig skulle vi i Europa hata igen på grund av religion, hudfärg eller etnisk bakgrund. Här står vi, 2017 med ett parti i riksdagen som är startat av just de som hyllade de som ville utrota judarna. Och människor bara dras med i den högerpopulistiska vågen som om det vore ingenting. Propagandan sprids lättare än någonsin via internet och sociala medier och människor köper lögnerna och halvsanningarna helt okritiskt. Låga pensioner, en välfärd och skola i kris och ett samhälle som allt mer blir individualiserat och känslokallt. Allt beror på migrationsverkets utgifter och svaga grupper ställs mot varandra. Höja pensionerna eller hjälpa flyktingar. Det är omoraliskt, obehagligt och framförallt en lek med elden. Rent historiskt befinner vi oss i en tid som skulle kunna sluta hur som helst. Antingen nyktrar människor till och slutar sponsra dessa hatgrupper och låter de som hatar vara kvar eller så legitimerar de hatet genom att titta bort och istället säga "de behövs". Jag har träffat och pratat med en förintelseöverlevare. Hon berättade bland annat hur SS soldater radade upp barn på led, mammor bakom och sedan lossade de kopplet på sina hundar och lät barnen bli ihjälbitna framför sina mödrar. Allt för att politiken misslyckats med att ge tyskarna ett drägligt liv och Hitler påstod sig hitta syndabocken på 30-talet. Judarna! "Hans politik behövs" blev det tyska svaret och en skamfläck i mänsklighetens historia med 50 miljoner dödsoffer.

Grejen är den, att Jimmie i videon tydligt inte bara skyller alla invandrare för det som skett, utan Socialdemokraterna och andra politikerna som sett skenheliga ut framför kamerorna och låtsas vara medkännande humanistiska moraliska vägledare, men sedan bedrivit en misslyckad och ansvarslös invandringspolitik och inte bara det, gjort situationen för poliserna så outhärdlig att många slutar och polis stationer stängs. Kriminella gäng styr, hotar och dödar folk i vissa förorter, bedriver rån, många muslimska pojkar har vuxit upp i förorter där de fått höra att alla kvinnor utan slöja är horor det bara är att komma och ta för sig från, att polisen är deras fiende och att Sverige med sin kultur, sina regler och lagar är något de inte har någon skyldighet att följa, svenska poliser är horor och fittor som man ska attackera med sten och granater ifall de försöker ingripa då brott sker, och blir kallade fascister och nazister varje gång de griper en kriminell, etc etc.

Hur jag ser på det hela är att politikerna bestämt att alla flyktingar, ska fylla förorterna, utan resurser till bra migration, utan resurser eller ens vilja att ställa krav på att de ska veta vilka regler som finns och att de är skyldiga att följa dem, utan resurser eller vilja eller mod,  till att ingripa tillräckligt hårt då de inte följer Sveriges lagar och regler, och därmed blir resultatet så som det ser ut idag.
    Folk som bott i Sverige i 10 år pratar svenska som om de bara bott här i 2 månader. Barnbrudar är något jag ser regelbundet här i förorten där jag bor, flickor som ser ut att vara 13-14 år gamla med barnvagnar.
    Det är inte nödvändigtvis bara den stora flyktingmassans fel utan hur politikerna hanterat situationen, dvs dåligt.
    Och är säker på att de flesta judar idag, känner sig mer hotade av muslimska antisemitiska grabbgäng till den grad att de har stängsel vid synagogor och övervakningskameror, än just Jimmie och SD.
    För blir det som i England, Sharia områden där tjejer får våldtas bakom låsta dörrar, muslimska kvinnor inte behöver jobba utan tvingas vara instängda hemma och leva på socialbidrag etc, där kvinnlig könsstympning sker och där det finns muslimska gubb ligor som kidnappar engelska flickor och säljer dem som sex slavar runt, ja då blir det inget trevligt Sverige.

Samtidigt så hör man att lägenheter som är början byggda till ungdomar som vill flytta hemifrån, blir flyktingboenden och serveras gratis till nyanlända, de får gratis tandvård etc, ålderdomshem blir flyktingboenden osv, hur gamla och sjuka sparkas på gatan nästan medans andra får saker och ting serverat på fat, då är det inte längre bara flyktingarna som är problemet utan hur politikerna verkar samarbeta för att skapa ett vi och dom samhälle, vi mot dom samhälle,som de framför kamerorna kritiserar.
    Och så alla kända medieprofiler som Katerina Janouch som vågar berätta sanningen och lyssna på folk som upplevt problem, på grund av allt detta, de hånas och tystas ned och kallas för rasister, ja det ger ingen bra bild på hur saker och ting sköts här i Sverige.
    Vi har inte råd att ta emot fler, nu borde det bli stopp!
    Det här är något som tyskarna fått se på gränsen till  tyskland förresten.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!