• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • Anonym (JK)
    Anonym (mitten) skrev 2017-11-25 20:24:35 följande:

Rätt så snygg valfilm, som början till en actionfilm. Musiken var bra. Innehållet för faktiskt tankarna lite till nazisternas propaganda filmer från 30-talet om hur judar var problemet till allt elände. Men det är förstås sant att det är mycket problem kopplat till invandringen, och det har inte skötts bra. Jag tycker dock den är vinklad, det tas inte upp något positivt med invandringen, för det finns det ju. 

Varför skulle ett parti som vill ha mindre invandring plädera för invandring?
  • Anonym (JK)
    Anonym (mitten) skrev 2017-11-25 20:24:35 följande:

Rätt så snygg valfilm, som början till en actionfilm. Musiken var bra. Innehållet för faktiskt tankarna lite till nazisternas propaganda filmer från 30-talet om hur judar var problemet till allt elände. Men det är förstås sant att det är mycket problem kopplat till invandringen, och det har inte skötts bra. Jag tycker dock den är vinklad, det tas inte upp något positivt med invandringen, för det finns det ju. 

• Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.)

Allt som sägs i filmen är sant och SD kommer få min röst igen, precis om 2010 och 2014.
    Jag har deltagit i Almedalsveckan alla år och kommer stå längst framme nästa år när JÅ talar.

Heja SD!

• Anonym (mitten)
    Anonym (JK) skrev 2017-11-25 20:31:40 följande:
    Jag vet inte. Det var min subjektiva åsikt om valfilmen, oavsett vilka som gjort den.
  • Molly57
    funkarintehär skrev 2017-11-25 22:01:07 följande:

Behövs inte,blir det en till DÖ efter valet 2018 så är SD dom stora vinnarna

SD är dom enda som inte har svikit sina väljare och släppt fram Löfven

Samarbeta eller ta det politiska kaoset som kommer följa

Jag har alltid sett SD som de stora förlorarna..Clownparti.
  • Molly57
    funkarintehär skrev 2017-11-25 22:18:13 följande:

Du kan anse att jorden är platt också och av solen cirkulerar kring jorden men det gör de inte till en sanning för det,tittar man på hur snabbt och hur mycket dom växt visar det att SD är ett av dom mest lyckade partierna i Svensk historia

Ska du verkligen kalla SD för clowner när clownernas kung Löfven sitter som "statsminister"

Det visar bara att folk gått på deras patetiska resonemang om allt och inget. Har inte sagt att Löfven är bättre.
  • Anonym (Trött på vänsterns hat)

Tycker man att den filmen är rasistisk, ja då har man det jobbigt. Minsta lilla kritik eller åsikt om migrationen och integrationen och alla är rasister. Sådant debattklimat kan vi inte ha i Sverige. Vi är ökända nu i övriga världen. De tittar på oss och de har oss som skräckexempel.

• Anonym (M)
    Anonym (Trött på vänsterns hat) skrev 2017-11-26 01:12:35 följande:

Tycker man att den filmen är rasistisk, ja då har man det jobbigt. Minsta lilla kritik eller åsikt om migrationen och integrationen och alla är rasister. Sådant debattklimat kan vi inte ha i Sverige. Vi är ökända nu i övriga världen. De tittar på oss och de har oss som skräckexempel.

Ökända i brun media ja.
  • Anonym (Trött på vänsterns hat)
    Anonym (M) skrev 2017-11-26 01:24:23 följande:

Ökända i brun media ja.

Har du inga vänner internationellt? Försök öppna ögonen för vad som sker, man blir inte nazist bara för att man ser problemen.

Vi har ett fantastiskt land med egen kultur och historia, något att värna om. Det är inte rätt mot de riktiga flyktingarna att fortsätta blunda för problemen och låta nya generationer av barn växa upp i områden som Vivalla, Andersberg, Rosengård mm med grov kriminalitet och sharialagar och gruppvåldtäkter. Vi måste ta ansvar för de som tagit sig hit och vill leva i det Sverige som var tryggt, demokratiskt och jämställt.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!