• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.)
    Anonym (M) skrev 2017-11-26 16:55:47 följande:
    Tack för att du illustrerar det jag just skrev. Såklart förekommer det våld och oegentligheter. Men den onödigaste polisinsatsen var ju när man skulle stävja brunskjortor i Göteborg. Ett sånt slöseri bara för att vi måste låta patrasket vandra på stadens gator i demokratins namn.

Sverige är, även om du inte kan eller vill förstå det fortfarande ett av världens mest välfungerande länder. Potentialer finns och den största fläcken är SD. Folk utomlands blir förvånade över att dessa bruna tendenser även finns här. Sorgligt, men skönt att SD äntligen är på väg ner i opinionen.
    Du kommer bli väckt ur din rosa dröm tids nog.

Folk utomlands skrattar och förskräcks över Sveriges oansvariga massinvandring. Det är sorgligt, nästan så jag skäms över att vara svensk. Tyvärr.
    Men, jag är inte kollektivt skyldig som tur är.

Har du glömt uttalandet från Sylvi Listhaug?

Du är sorglig, jag beklagar dina villfarelser. Hoppas att det inte gör för ont den dag du vaknar.
  • FDFMGA
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:
    Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

" target="_blank">

Hm, i tråden om moderaternas moraliska förfall kan man få intrycket att du är sverigedemokrat, åtminstone argumenterar du för att det inte finns någon rasism att tala om i samband med SD. Bifogar länk:

gamla.familjeliv.se/Forum-26-65/m77375863-1.html&searchField=3&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2&ts=1

Jag gissar att du antingen nyligen hoppat av från SD, och den som nyss lämnat en sekt brukar vara mer negativ än dem som aldrig lockats av sektens budskap - ellr också är din ts ett exempel på hur du föreställer dig att pk-människor ser på SD:s film.

Jag kan inte se att den är rasistisk, däremot är den usel, gnällig, problemfokuserad utan att vara lösningsorienterad och väldigt mycket präglad av att SD tappar anhängare till M är den - men inte rasistisk.

SD tycks ha blivit fjäderfäproducent och här har man åstadkommit en veritabel kalkonSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
    nevermind skrev 2017-11-26 17:25:16 följande:

Då var det mycket värre när det sprang kvinnor i burka med barnvagnar och pensionärer mot en nödbroms. Helt bisarrt och vansinnigt barnsligt. Var som en femteklassare gjort filmen.

Jag håller med om att den filmen var under bältet och oerhört löjlig.
    Men, budskapet gick fram trots klumpigheten.

Jag bor på en ort som hittills varit hyfsat förskonad men nu ska vi tvingas ta emot hundratals som ska ta lägenheterna från våra ungdomar.
    De ska ges bort och vi ska betala till för detta vansinne.
    Det är så man kan gråta.
  • Anonym (M)
    Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.) skrev 2017-11-26 17:48:53 följande:

Du kommer bli väckt ur din rosa dröm tids nog.

Folk utomlands skrattar och förskräcks över Sveriges oansvariga massinvandring. Det är sorgligt, nästan så jag skäms över att vara svensk. Tyvärr.

Men, jag är inte kollektivt skyldig som tur är.

Har du glömt uttalandet från Sylvi Listhaug?

Du är sorglig, jag beklagar dina villfarelser. Hoppas att det inte gör för ont den dag du vaknar.

Såhär säger era partikamrater om kaoset i SD:

www.expressen.se/nyheter/interna-sd-kritiken-inte-vardigt-ett-demokratiskt-parti/

Detta skulle då vara de politiker som skulle leda Sverige in på en ny sk rätt väg? Skall man skratta eller gråta, valet är inte givet.
  • themia

Mycket som sägs i filmen stämmer med verkligheten, men framställningen är oerhört mörk och enbart fokuserad på problemen.
    Vad jag framför allt saknade var serösa förslag till lösningar, men det vågar man kanske inte för risken att förlora väljare.

• Anonym (Trött på vänsterns hat)

Lilla Ronneby idag:

Jag kan lova att ingen av dessa arabers fruar eller mammor är glada för dessa bråk. Men vänstern kommer att låta dem hållas för man ska aldrig gå in och störa multikulturella yttringar som lite bråk så där på dagtid på torgen i Sverige.

"?Masslagsmål med hämndaktioner och med en orolig befolkning. En våldsam konflikt om territorium mellan två grupperingar har återigen satt skräck i Ronneby? ?Den senaste veckan har större bråk med 30 personer förekommit dagligen på Hjorthöjden i Ronneby, framför allt mellan två rivaliserande gäng. Palestinier och irakier har slagit ihop sig och hamnat i konflikt med syrier och egyptier.?

"En söndag samlades två olika grupperingar och en restaurang ska ha blivit helt sönderslagen av ett 30-tal personer. I mitten av november var det dags igen. Med start tisdagen den 21 november har stora sammandrabbningar skett i centrala Ronneby flera dagar i rad ? många av oroligheterna sker i anslutning till torget ? som hundratals barn varje dag passerar på väg till skolan.?
    Expressen.se  (har expressen blivit nedsmetad av brunfärg nu hahahhaha??)

• nevermind
    Anonym (SD, mitt parti. För framtiden.) skrev 2017-11-26 17:51:22 följande:
    Jag håller med om att den filmen var under bältet och oerhört löjlig.
    Men, budskapet gick fram trots klumpigheten.

Jag bor på en ort som hittills varit hyfsat förskonad men nu ska vi tvingas ta emot hundratals som ska ta lägenheterna från våra ungdomar.
    De ska ges bort och vi ska betala till för detta vansinne.
    Det är så man kan gråta.
    Va, ska folk vräkas?? :-O
    nevermind skrev 2017-11-26 19:13:31 följande:
    Va, ska folk vräkas?? :-O
    Jag hoppas att du bara spelar dum nu.
  • Anonym (japp)

nevermind-strunta i det....måste vara nån sorts vänstersjuka
    Du ska kanske börja ta nåt på allvar... :)

• themia

Här har en lång rad SD-människor yttrat sig, anonymt förstås.
    Ni stödjer ett parti som ni vill ska ha ledningen i Sverige, Men ni vågar inte stå för er åsikt!
    Visst, det är tillåtet att göra anonyma inlägg här, men detta handlar om Rikspolitiska frågor och inte om något personligt.
    Det fegt och ynkligt!

Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!