• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • oanonym
    themia skrev 2017-11-27 08:49:44 följande:

Här har en lång rad SD-människor yttrat sig, anonymt förstås.

Ni stödjer ett parti som ni vill ska ha ledningen i Sverige, Men ni vågar inte stå för er åsikt!

Visst, det är tillåtet att göra anonyma inlägg här, men detta handlar om Rikspolitiska frågor och inte om något personligt.

Det fegt och ynkligt!

Ja, det kan vara av feghet. Men det kan också bero på hur folk ser på SD-anhängare.

Därför väljer folk att vara anonym. Folk kanske inte vill bli kallad rasist och liknande?
  • BossHoss

Skiter ganska friskt i SD men förstår inte vad som är rasistiskt eller framför allt nazistiskt  med denna film som uppvisades i tråden??

• absalon

SD höll i helgen landsdagar i Norrköping. Var det en för partiet lyckad tillställning. Publiciteten blev i alla fall mycket stor.Cool

• themia
    oanonym skrev 2017-11-27 08:56:23 följande:
    Ja, det kan vara av feghet. Men det kan också bero på hur folk ser på SD-anhängare.

Därför väljer folk att vara anonym. Folk kanske inte vill bli kallad rasist och liknande?
    Som sagt, fegt och ynkligt!
    Jag har också blivit kallad rasist - än sen då, det är inget man dör av.

• Anonym (Ingrid)

Ok alla svenskar är rasister! Jag som många andra har blivit retade i skolan för att man är just SVENSK...

• Anonym (ännu en anonym)

Jag tycker den här diskussionen är väldigt intressant.
    Själv står jag och velar om vad jag tycker, från att ha varit för en generös och solidarisk invandring till att bli mer och mer skeptisk.
    Jag tycker fortfarande att man ska hjälpa människor i nöd och att Sverige ska vara en fristad för människor på flykt.
    Men inte till vilket pris som helst, och inte när vi blir tackade med våldtäkter, gängskjutningar, könsstympningar, allmän kriminalitet och grov brottslighet.
    Där nånstans börjar jag famla efter nödbromsen.

Jag tycker inte filmen är rasistisk och jag delar problembilden som målas upp av sd, jag kan bara inte dela det som dom vill se som lösningar för det skulle drabba så många helt oskyldiga och jag kan definitivt inte ställa mig bakom dom grova generaliseringar om andra människor baserat på härkomst.
    Det är däremot rasism. 

• Anonym (Ingrid)

Vi svenskar hör inte hemma här i Sverige längre tydligen.

• Draken55

Tycka vad man vill om SD filmen, men inte är det väl en valfilm? det är inte val nu...

Och att kalla den nazistisk???   ja man kan inte sluta förvånas hur olika vi kan se på saker.  nazistisk?

Det förklarar kanske att vissa kallar andra för naxister så fort de öht pratar om flyktingar?

• Anonym (ännu en anonym)
    Anonym (Ingrid) skrev 2017-11-27 09:23:30 följande:

Ok alla svenskar är rasister! Jag som många andra har blivit retade i skolan för att man är just SVENSK...

Anonym (Ingrid) skrev 2017-11-27 09:25:31 följande:

Vi svenskar hör inte hemma här i Sverige längre tydligen.

Men lägg av, kasta av dig offerkoftan.
    Du gör dig bara patetisk.
    Det är inte svenskarna som är dom utsatta här.
    Skärp dig för fan. 
  • Anonym (Fy för SD)

Helt vidrig uppfattning, hur kan folk vara så dumma att de röstar på en sådan fruktansvärd lögnhals.

Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!