• Falkortheluckdragon

SD:s rasistiska valfilm!!!

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Kolla själva så får ni se

• Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!
  • Anonym (mor)
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:

Såg precis SD:s valfilm och blev alldeles tokig.. Hur kan det vara tillåtet med att sån här rasistiskt och nazistisk valfilm? Där de målar upp Sverige så himla dåligt... Använder terrorattacken och alla brott till marknadsföring... Blir så ursinnig!! Den är så dyster och svart!!!

Men kära du. TITTA INTE! Gå ut och krama en nysvensk och skänk en rejäl slant i en tiggarmugg så kanske du får bort "ondskan" från din näthinna. Lycka till.
  • FDFMGA
    Anonym (mor) skrev 2017-11-27 12:34:20 följande:
    Men kära du. TITTA INTE! Gå ut och krama en nysvensk och skänk en rejäl slant i en tiggarmugg så kanske du får bort "ondskan" från din näthinna. Lycka till.
    Det kan vara så att ts precis har hoppat av från SD, och därför överdriver. Filmen är ju en veritabel kalkon, men knappast rasistisk eller nazistisk.

Om du kollar vad ts har skrivit i den här tråden för bara några veckor sen så var hen SD-vänlig, ett annat alternativ är att ts försöker ironisera över hur hen tror att omgivningen reagerar på filmen. Kanske hen glömde att vara anonym bara, det går ju att vara det i den här tråden.

Filmen är ju ett  pekoral som skulle få Nordkoreas ledare att skruva på sig av obehag, inte för att Kim har något emot personkult, utan för att personkulten inom SD slår Nordkorea.

Så om nu ts gjort sig fri från PK-partiet, PK i bemärkelsen PersonKult alltså, så tycker jag att man ska lyckönska hen snarare än kritisera hen för överdrifter.

Här en länk till ts inlägg i en annan tråd där hen ännu inte är motståndare till PK-partiet SD och argumenterar för att SD inte är rasistiskaSkrattande

gamla.familjeliv.se/Forum-26-65/m77375863-1.html&searchField=3&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2&ts=1
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anonym (Tänk på procenten)
    themia skrev 2017-11-27 08:49:44 följande:

Här har en lång rad SD-människor yttrat sig, anonymt förstås.

Ni stödjer ett parti som ni vill ska ha ledningen i Sverige, Men ni vågar inte stå för er åsikt!

Visst, det är tillåtet att göra anonyma inlägg här, men detta handlar om Rikspolitiska frågor och inte om något personligt.

Det fegt och ynkligt!

Jag tror faktiskt alla som yttrat sig varit anonyma. Du och jag till exempel...
  • Anonym (mor)
    Anonym (Tänk på procenten) skrev 2017-11-27 13:09:59 följande:
    Jag tror faktiskt alla som yttrat sig varit anonyma. Du och jag till exempel...
    hahahahahahahahahahahahaha som det kan bli
  • Anonym (Förortsbo & tjej)
    Anonym (Ulrika Eleonora) skrev 2017-11-27 11:57:56 följande:
    Jag bor i Vällingby. Inga problem alls.
    Min väninna som bor granne med mig, håller inte med mig. Hon säger att där vi bor nu( med väpnade rån flera varje år, inbrott i bilar, krossade buss-kurer, sop sorterings kaos etc) är rena idyllen jämfört med Vällingby. 
    Anonym (Förortsbo & tjej) skrev 2017-11-27 13:28:15 följande:
    Min väninna som bor granne med mig, håller inte med mig. Hon säger att där vi bor nu( med väpnade rån flera varje år, inbrott i bilar, krossade buss-kurer, sop sorterings kaos etc) är rena idyllen jämfört med Vällingby. 
    Anonym (Ulrika Eleonora) skrev 2017-11-27 11:57:56 följande:
    Jag bor i Vällingby. Inga problem alls.
    Håller inte med dig menar jag. Min väninna..

Anonym (M) skrev 2017-11-27 12:05:09 följande:
    Har du själv varit i Rosengård?
    Nej inte än. Men så fort jag får en orsak till att besöka den staden och kanske någon som vågar hänga med mig beväpnade med överfallslarm och pepparspray. Så kan jag tänka mig åka dit. Med min David stjärna och kors runt halsen lär jag bli jättepoppis. Jag kan känna arga blickarna här redan, och folk här kallar vår förort för Rosengårds lillebror.

www.expressen.se/debatt/judehatet-i-malmo-haller-pa-att-segra/
    www.varldenidag.se/nyheter/darfor-blir-antalet-judar-i-malmo-allt-farre/cbbmfj!hkJ4WBNJHXA9UX3dAJRAVA/
    www.sydsvenskan.se/2015-07-29/trakasserierna-av-judar-ar-det-storsta-hotet-i-malmo
  • Anonym (Lou)
    Anonym (Trött på vänsterns hat) skrev 2017-11-25 17:22:02 följande:

De invandrare jag umgås och jobbar  med, tar samtliga avstånd från bidragsfusk och kriminalitet och gruppvåldtäkter. De har valt Sverige för att det är ett demokratiskt och jämställt land. En del av dem kommer att rösta på Sverigedemokraterna för de anser att Sverige kan inte fortsätta ta in flyktingar i de här mängderna, när vanligt folk har svårt att hitta bostäder. De andra kommer att rösta på moderaterna. Förvånansvärt många av de nya svenskarna är åt höger på den politiska skalan. 

Jag kan inte se något rasistiskt i filmen alls. Men idag kallar vänsterhatarna alla som är två millimeter höger om sossarna för rasister förstås.

Nej men wow, vilket scoop!

Det finns invandrare som röstar på SD!

Tror du att det finns någon enda människa som inte kände till det sedan tidigare?

Det är mer intressant att prata om det faktum att många invandrare som engagerat sig i SD gått ur partiet när de upptäckte hur rasismen genomsyrade det fortfarande.

De flesta av dem trodde förmodligen att SD bara är emot fundamentalistiska islamister och kriminella invandrare som ägnar sig åt personrån, gruppvåldtäkter och liknande.

Sådana som i princip ingen tycker om.

Men de upptäckte att de hade fel. Daniel Assai, som tidigt i sitt liv flydde från Iran blev aktiv Sverigedemokrat och fick arbete på deras riksdagskansli. Han beskriver det parti han nu har lämnat som "En rasistisk sekt".

Det finns många fler exempel.

Har det förresten någonsin fallit dig in att man kan "hata" SD av helt andra skäl än att man vill ha en totalt obegränsad invandring?

Det finns flera andra riksdagspartier, på bägge sidor om blockgränsen som man kan rösta på om man vill ha en mer strikt asylpolitik än den vi hade hösten 2015.
  • Kirenaj68
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-25 16:01:23 följande:

Ja. Den är dyster och svart, men så ser det ut i Sverige idag vare man vill det eller inte. Den speglar verkligheten i många områden i vårt land, men filmen är varken nazistisk eller rasistisk. Dels pekas inte invandrarna ut enskilt, dels är det faktiskt inte invandrarnas fel att det har blivit så här. Den grundläggande orsaken är den enorma segregationen som rått Sverige i många år nu. Vi har helt enkelt tagit emot långtfler invandrare än vi klarar av att ta emot. Visst är det många invandrare som har anpassat sig perfekt och blivit produktiva medborgare. Absolut. Men alltför många har hamnat snett och i utanförskap. Allt detta p.g.a en politik byggd på självpåtagen godhet och typisk svensk naivitet. Här har de båda blocken ett stort ansvar.
  • Anonym (Ingrid)

För er antirasister! Sverige är det mest fördomsfria land på denna planet, sluta oroa er att Sverige är rasistiskt...

Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!