• Anonym (deppad)

IVF våren 2018

hej! min stora sorg e just nu att jag hamnat i klimakteriet(46år) och jag har alltid längtat efter barn ..mer sedan jag fick missfall 2011.
    men vad göra nu? jag har svårt att få killar och jag längtar så det gör ont!
    speciellt när jag ser alla dessa vagnar och goa bebisar.
    läste något om ett ställe som heter Livio och det verkar ju som att dom inte har nån speciell åldersgräns. nån som vet?
    ivf i örebro var uteslutet då jag e enl dom för gammal man ska vara 40
    jag är frisk o kry och barnkammaren e perfekt, dock ej aktiv just nu

• Anonym (deppad)
    anina skrev 2018-05-04 23:58:00 följande:
    Du väljer antingen ditt namn eller anonym över fältet där du skriver.
    aha jag var tvungen att gå in på nya FL!
  • Anonym (deppad)

Hej det som nu kan spoilera allt nu

Är om jag inte får något lån..

Två banker har sagt nej pga tjänar för lite

Så är det nån som har bra tips om bra lånebolag?

Typ lendo ferratum mm?

• Anonym (deppad)

hej här sitter man och deppar trots fint väder
    försöker söka lånet som skulle fixa allt men pga alla regler så får jag bara hälften av lånet nu då dom inte har förra årets papper så dom vet jag kan betala
    visst jag har väntat länge och den som väntar på nått gott..
    men just nu känns det mest lesset

• Anonym (deppad)
    Inalina skrev 2018-09-11 09:46:19 följande:
    Ja jag får nog ligga lite lågt och se om man klarar sig fram till första VUL utan blödning... mitt mf sist kom 3 dagar efter bim så hade jag inte testat innan kanske jag inte ens vetat om att jag fått ett plus. (men jag testar ju alltid innan bim då jag hellre tar ett negativt test än mensen...Flört) känns det nåt annorlunda för dig?
    här sitter man och deppar ännu.. jag vill så gärna men stoppas av ekonomin och lån är svårt och ingen vill bli min medsökare till lånet jag kan få så jag är inte miss happy nu
Svar på tråden IVF våren 2018