anina skrev 2018-05-17 09:35:44 följande:
Låter jättekonstigt. Och du var inte överstimulerad? Kanske inte blöder då iofs.
Stort lycka till idag.
Inte vad de sa något om och hade lika "få" ägg som sist så inget överdrivet mycket. Men de verkar som blödande gett sig nu men vi skyller på läkarens brutala sätt att punktera äggblåsorna. Där ett tag trodde både jag och sambo att han skulle komma ut genom buken med nålen och de var många gånger han nästan gick rakt igenom äggblåsorna med spruta. Inte min bästa upplevelse så tacka veta jag morfin och lugnande. Låg mest å kliande mig på näsan och funderade om de skulle vara okej somna medan de jobbade. Var ändå inte riktigt mentalt med i denna omgång så de var nog lika bra. och de var helt enkelt inte menat så de kanske kommer nått annat spännande i sommar istället som belöning.
Repet skrev 2018-05-17 13:11:12 följande:
Nej, faan.
känner verklingen med dig, hoppas ni kan få rå om varandra rikigt mycket i sommar och att ni får ny energi att kämpa i höst!
Känns mer å mer som de verkligen inte är menat att vi skall bli föräldrar. I alla fall inte till ett helt biologiskt barn. Tur de finns andra möjligheter. Adoption eller bli en crazy dog lady.
Nåja en sväng kvar via landstinget ska bara få tid för samtal med läkare för att höra vad deras plan är!
S91 skrev 2018-05-17 14:18:20 följande:
VARFÖR!? Ska det vara så svåååårt!! Stackars dig! Och här gnäller jag över att mitt inte tog sig, sen grät jag floder över att (den dumma) sköterskan först sa att vi skulle hinna med ett försök till innan de stänger, sen ångrade hon sig visst och hade räknat fel på en hel vecka. Så sorry, du får komma tillbaka efter sommaren. ALLTSÅ VA??? Höll på att hoppa från balkongen typ hehe..
och så kommer du och är så härligt positiv med galghumor och allt, du som kämpat så länge <3. Men det måste gå för oss snart, och du är verkligen värd att lyckas nu!! Hoppas ni får en underbar sommar. Jag ska åka på tävlingar och dricka vin mest hela tiden har jag bestämt nu.
De tycks vara jävligt svårt! Irriterande svårt när folk runt om en meddelar graviditeter åt höger å vänster! Var förberedd på att detta var sista försöket innan sommaren då jag snokat reda på deras semester planering.
Jag har en positiv sväng just nu känner jag. Försöker hålla i tanken allt händer för en orsak och jag kan ändå inte göra mer än sköta mitt och sitta i båten medan de stormar. Förhoppningsvis var de inte meningen denna gång och de istället händer nått spännande i sommar. Kanske blir gravid på naturlig väg eller vinner en miljon eller nått. Oavsett är de fokus på må gott och njuta av att slippa lutinus!
I höst är det VÅR tur!