IVF våren 2018
Okej, ja vi tog en lång paus. Fick ett MA i v 9 början på 2017 och det tog hemskt hårt på mig på alla möjliga vis. Gick in i väggen totalt. Va väl hela proceduren med åren av försök och ja du vet allt man går igenom.. Så vi tog en lååång paus. välbehövligt dock. Under det här året har vi varit utomlands för första gången tillsammans, jag har gått ner massor i vikt (behövdes), och så har vi gifts oss :) Så vi har kopplat bort allt som har med barn att göra.. (inte fullt ut såklart, de kommer man nog aldrig kunna göra).. Men vi har tagit hand om oss själva och vår relation. Så glad för att vi gjort det faktiskt. Känns som att vi är tillbaka starkare än nånsin <3
Men som sagt, nu är vi igång igen och förhoppningsvis går det vägen denna gång. Har 3 st 5-dagars kvar i frysen, varav en förhoppningsvis blir jag ruvare till idag :)
Oj men det e ju jättebra att ni har flera i frysen! Vad skönt. Önskar jag får något till frysen. Har fått 1 5dagars till frysen totalt. Skulle kännas skönt med några till men får se!