IVF våren 2018
Hjälp! Ni som redan har gjort äggplock en gång, var det lång förberedelse på kliniken på morgonen innan äp? Jag har äggplock imorgon bitti, och nu har lappen med vilken tid försvunnit. Jag är helt övertygad om kl 9.00 och min sambo tror kl 8.00. Jag tog otrivelle kl 21 igår så då är kl 9.00 36 timmar senare, men frågan är om det är något annat som man ska göra innan. Eftersom vi har ganska lång restid och min sambo ska lämna sitt prov hemma innan vi åker så blir det för gammalt om vi kommer dit kl 8 om vi skulle vara där kl 9.00. Åååh hur kan vi vara så klantiga?! Som om jag inte var tillräckligt nervös ändå...
Vi skulle vara där klockan 7 ville dom och hade tid för själva plocket vid 8, men de var sena så blev nog inte förrän kl 9.. Det var en del förberedelser, men min sambo lämnade provet på kliniken så det var ju lite enklare på såvis.. men en timma innan de ska plocka iallafall men det är ju svårt om du inte vet när de skulle plocka :') alltid bättre att va tidig men det krånglar ju till det med spemaprovet.. kan du inte se i mina vårdkontakter typ? När ni har bokad tid?