Regnbågens färger skrev 2018-02-28 19:07:14 följande:
Ja jag håller med!
Men blödningen var ljusare men mycket riklig..
Vet inte vad man ska tro? Men av 2 tester är inget positivt.
Mycket mensvärk idag så vi räknar med ett nytt försök.. men man skulle väl vänta en mens till?
ja samma här, blöder fortfarande jättemycket, men har läst en hel del om att det är pga av allt progesteron man stoppar i sig som gör slemhinnan mkt tjockare och att det därför blir en rikligare mens. så det verkar helt normalt.
jag testade rätt tidigt och tyckte jag såg ett spökstreck på RD 7, men det kan lika gärna varit Otrivellen som satt kvar i kroppen. känns ändå som att det är ett missfall då man faktiskt hade ett befruktat embryo i kroppen åtminstone.men det spelar väl egenltigen inte så stor roll...
jag vet inte vad de sagt om vissa kan köra på direkt igen men för mig är det ändå för sent då jag inte har några sprutor hemma och gärna vill ha lite 'riktigt' samliv med mannen nu emellan, utan alla mediciner och IVF tankar.
längtar till mensen är över så man kan vara lite 'normal' igen, märker verkligen hur man blir 'uppäten' av allt man går igenom vid ÄP, återföring, väntan och till slut besvikelse. Måste försöka komma tillbaka till mitt positiva normaltillstånd igen