IVF våren 2018
Vet hur det känns det där med det uteblivna pluset. Jag fick ju dock ett svagt senaste försöket. Kanske hade det varit starkare om jag tagit det tidigare (tog det på äl+15, efter blödningen börjat, vilket är bim+3 för mig). Kan fortfarande inte riktigt tro på att det var ett plus så det känns fortfarande som om jag aldrig sett ett. Bestämde mig iallafall där och då att nästa försök testar jag på bim. Då kan jag åtminstone säkert veta att det fäst även om det släpper snart efter. Så nästa test blir ett tjuvtest på äl+11 :)
starkt av dig att vänta till EFTER bim med att testa, själv är jag en riktig testknarkare, började nog på dag 9 senast och sedan varje dag till mensen kom. Ville liksom inte bli 'för besviken' inbillade jag mig. vet inte om det gjorde varken till eller från, men jag vet att jag ALLTID har en massa 'grav-tecken' när jag väntar min mens så för att jag inte skulle gå o tolka dem så valde jag att testa tidigt. tror inte man normalt får grav-tecken innan stickan visar plus i alla fall
idag är min BIM men inga tecken på mens, nu i naturlig cykel hade jag dock tänkt att vänta (för att inte slösa massa dyra tester), mensen kommer väl när det kommer som vanligt. Blev ju lite knasigt med cykeln efter IVF, hade blödning/mens i typ 7 dagar så systemet är nog inte helt back to basic än. Hade du större blödning efter IVF?