IVF våren 2018
Vad roligt att du skrev! Åhh vad härligt! Hoppas att det vill sätta sig nu då!! Vi sa att vi inte skulle tjuvtesta men det gick sådär;)
Jag håller med! Men jag tog en liten pause efter vårt första misslyckade ivf men har tittat in lite då o då.
Är detta ert andra försök? Frys eller färsk?
Vi fick bara ett till frysen som vi nu satt in, hade velat ha fler men tydligen ska man va glad om man får något alls för frysen!
Man känner en liten stress över sommaruppehåll osv långt protokoll mm. Men vi alla går igenom samma så det är bara att försöka lägga band på känslorna. Men ALLA går verkligen runt med stora magar känns det som.
Sen påminns man av de 3 försöken som man får gratis, sedan blir det plötsligt väldigt mkt jobbigare när man ska betala varje försök.
Lycka till med ruvningen :))) tack för din fina omtanke! <3
vi fick alltså inga till frysen då vilket var väldigt jobbigt då vi betalar allt privat (bor inte i sverige). så det blev en dyr första omgång, men nu fick jag dubbeldos Gonal F och fick ut 12 ägg där vi fick 2 till frysen och 1 till mig så förhoppningen är större denna gången samtdiigt som stressen är lite mindre då vi har 2 kvar som kan bli något :)
Hur kommer det sig att ni kör långa protokollet?
Ja förutom att alla går runt med magar har de flesta av mina vänner nu lyckats skaffa 2 barn medan vi försökt få 1 under de senaste 3 åren, så vår resa hem till sverige är ju liksom en 'baby-turné' och kanske hade det känts lättare om man åtminstone var gravid själv då..
Stort lycka till själva