IVF våren 2018
Å men då kan vi verkligen följas åt:)
Ja vårt första FET. Hur är det för er? Jag tycker det är hemskt med denna väntan, önskar att typ armen kunde bli grön direkt om jag var gravid tex:)
Å men då kan vi verkligen följas åt:)
Ja vårt första FET. Hur är det för er? Jag tycker det är hemskt med denna väntan, önskar att typ armen kunde bli grön direkt om jag var gravid tex:)
Ja det är lättare, och om det inte blir ett + på stickan så är man ganska fort på det igen när man slipper hela proceduren med äggplock osv.
Hur mår du idag?
Jag mår och känner precis samma i kroppen som innan jag blev ruvade.
Jättesvårt att inte leta symtom......
Jag försöker tänka att jag troligtvis är gravid innan sommarsemestern börjar, annars så skulle jag inte klara detta. Ett misslyckat försök är ett försök närmre det lyckade förhoppningsvis. Men det är svårt, det tär och i mellanåt kan jag inte låta bli att låta tankarna skena:)
Ni som tar Lutinus-hur mycket tar ni? Jag upplever när jag läser på olika ställen på nätet att jag tar mycket..... jag tar 3ggr per dag, 2 tabletter varje gång 100mg per tablett.
Ja jag tar 6tabletter/dag.
Känns mycket när jag jämför med er andra..... undrar lite varför man får olika...?
Jag vet faktiskt inte ang hormonnivån..... ska fråga när jag pratar med dr nästa gång.
Känner absolut ingen skillnad i kroppen mot innan jag började ruva:(
Hur känner ni andra?
Vi håller alla tummar vi kan att det blir ett pluss på stickan.
Jag testade i morse på rd 9, jag ser tydligt strecket. Ändå är jag rädd. Jag är rädd att det är för svagt jag är rädd att det ska försvinna osv osv.
Grattis!!
Vad många plus det kommer nu:)
Grattis! Känner igen rädslan. Är också livrädd hela tiden. Och så fort jag inte känner av något illamående eller så, så tänker jag direkt att "jahapp, då har jag fått missfall". Vill bara att tiden ska gå fort nu och att man kan få se ett tickande hjärta om ett par veckor!!