Hormonkarusellen skrev 2018-07-03 15:58:23 följande:
Anonym (Floppy) skrev 2018-07-03 12:22:34 följande:
Sist tog jag bara ett par dagar bara innan det blev klart att vi inte fick insättning. Då rann det massor, hade binda.
Nu kör jag utan. Börjar rinna ett par timmar efter jag fler in det men tycker ändå det kladdar mindre. Har funkat bra även om leggings/strumpbyxor får tvättas dagligen.
Tack för svar, då är jag lire lugnare
man kan ju alltid ringa mottagningen, men när man innerst inne vet att det är lugnt, bara vill höra någon säga det, känns det så dumt att slösa deras tid...
Imorgon har vi insättning, och när vi går hem stänger kliniken för sommaren. Snacka om sista chansen
Håll tummarna nu!!!! Snart ett och ett halvt år sedan jag började med Letrozol, fick aldrig äl på det och ivf har bara gått med motgångar med överstimulering och avsaknad av menscykeln.. nu är det första gången som vi faktiskt är nära ett resultat, första gången vi faktiskt har chansen att bli gravida. Om Sverige vinner kanske det går vägen, då får vi lilla Frysta Frasse insatt på independence day... haha, nej jag har inte alls gått bananas, jag är lugn som en filbunke (sväljer en näve smågodis till utan att tugga) .
Hur går det för er? Har håller mig från tråden ett tag, det blev för tungt möt överstimuleringen förstörde två möjliga insättningar i rad...
nu är jag med igen, och vill höra hur ni andra mår
Men heeej så kul att se dig här igen!!!
och vad härligt att du nu ruvar!!! wihoo!!
är det en blastocyst du fick tillbaka? du får namnge lilla embryot efter Forsberg eller Grankvist haha!
jag fick faktiskt mitt första plus någonsin på midsommarafton efter senaste behandlingen, slutade i tidigt MF dock efter 2 dagar men overkligt ändå att få se sina första positiva gravtester! Vi har två blastisar i frysen, blir förmodligen insättningen i aug/sep! Hoppas det går vägen för dig, du har ju gått igenom så otroligt mkt!!! Stor kram