IVF våren 2018
Förhoppningsvis är de bara köra på samma dos men att de har 3 dagar till på sig att växa om de nu behövs.
Tack! Håller tummarna för dig inför i morgon!
Förhoppningsvis är de bara köra på samma dos men att de har 3 dagar till på sig att växa om de nu behövs.
Tack! Håller tummarna för dig inför i morgon!
Det skulle man absolut inte göra!! Då kan vätskan åka ut och du kan ägglossa tidigare och då blir det inget äggplock. Min klinik var jättenoga att berätta detta utan att jag ens hade en aning om att folk trycker ut luftbubblor. Dessa luftbubblor är inte farliga heller
Åh vad glad jag blir som hittat fler i samma sits!
Jag ska börja ta sprutorna den 9/2-18 (om mensen kommer den 8/2 som beräknat).
Detta är mitt första IVF försök och jag är ett enda stort nervvrak.
Ruvardag 12 med 5 dagars embryo, testade igen imorse och var fortfarande + :) är i vecka 5 och ska ringa kliniken under veckan för att boka in tidigt ultraljud vecka 8 då och om vi har tur får se ett litet slående hjärta då. Genomförkyld annars är det bra.
Hoppas det går bra för alla där ni är i era behandlingar. Kram
Jag har inte fått någon ny tid men han trodde nytt VUL på torsdag. Lkpg ska ringa imorgon så vet jag lite mer.. han trodde inte de skulle våga öka dosen, sen trodde han eventuellt äggplock på måndag men det är ju ivf-kliniken som bestämmer. De tog något hormonprov också idag som Lkpg får svar på. Bara hålla tummarna att de små växer snabbt..
Ni som har gonal f en fråga hur ni gjorde.
Tog idag min nya dos 150 vilket innebär att det bara ligger kvar 50 i sprutan.
Nästa dag ställde ni in sprutan på 150 och sprutade in det sista för att sedan ta 100 från den nya sprutan?
Kul med någon som är exakt samma! Hur såg det ut på ditt första VUL? Hade du gonal f? :)