Inalina skrev 2018-02-20 08:48:01 följande:
Hehe jag skulle aldrig låta någon hjälpa mig med sprutorna, men det är ju så olika vad man känner sig trygg med där. Min man skulle dessutom svimma direkt om han såg den där sprutan så någon vidare hjälp hade det inte vart
Jag är på ruvardag 7 nu, och har ingen aning hur det går för den lille kämpen därinne.. vet inte hur jag ska göra med att testa heller, ska i väg på en tjejhelg i helgen och egentligen vill jag väl veta om det gått vägen, samtidigt som jag inte vet hur jag reagerar om det är negativt och då har jag inte min man där o hålla handen med..hmm...
tar du blodprov i samband med ultraljud för att mäta något värde? det gjorde inte jag men har förstått att de göra så vid vissa kliniker.
Eftersom jag är spruträdd så skulle jag inte klara av att ta det själv. Känns som bra stöd när sambon sticker och får mer förståelse vad jag går i genom. Fick tips om att ta orgalultran i låret så vi ska prova det ikväll. Känns bra om man kan skona magen lite.
När är det tänkt att du ska testa? Förstår det. Varje månad man fick mens var ju en besvikelse att gå i genom. Hoppas det blir en trevlig tjejhelg för dig. Kan vara skönt att tänka på något annat en stund.
Jo i Umeå vill de göra det. De trodde på samma mängd jag kör nu. De hade inte hunnit fått svaret på blodprovet när jag gjorde ultraljudet. Såg då bra ut. Hade typ två på 14mm redan, resten vet jag inte. Inteför att jag vet vad som är bra eller dåligt. Vet ju som sagt bara att det går åt rätt håll.