• anina

IVF våren 2018

Hej.

Har inte varit så aktiv här på senaste. 
    Har läst lite ibland. Grattis till er som plussat. Tänker på er som det inte gått så bra för. Hjärta

Imorgon är det dags att sätta in en blasto från frysen. Nu är det 1 år och 3 mån sen vi senaste kunde sätta in nåt. Kände att nu orkar jag snart inte mer, men så växte slemhinnan till sig helt plötsligt.

Skulle däremot inte ta Lutinus denna gången. Trodde man alltid gjorde det. 

Hoppas det går bra för alla. Kram på er

• anina
    josefinevm skrev 2018-05-04 23:03:09 följande:

Jag med för första gången :)

Härligt. :) hoppas allt går bra. :) när satte du in?
  • anina
    Marie-anne skrev 2018-05-04 22:42:20 följande:

Hur gör jag mej anonym?

Du väljer antingen ditt namn eller anonym över fältet där du skriver.
  • anina
    Seb81 skrev 2018-05-04 23:56:05 följande:

Hur länge har ni använt Lutinus? Är det verklogen bara i 3 v man ska använda det?

Jag tar det inte alls denna gången så det är nog olika.
  • anina
    josefinevm skrev 2018-05-05 17:40:34 följande:

Tack och hoppas allt går bra för dig med! Igår satte jag in :) du då?

Jag satte också in i fredags. :) när har du testdag? Jag satte i en blasto och ska testa den 16 maj.
  • anina
    Olidligaväntan skrev 2018-05-06 09:12:07 följande:

Idag har jag plussat, fast officiell testdag är nästa vecka. Känner mig glad och rädd, förra plusset slutade i mf i vecka 6 nån gång. Snälla, snälla låt det gå vägen denna gång, och för er andra med <3

Åh stort grattis. :)
  • anina
    S91 skrev 2018-05-06 15:15:51 följande:
    Ja, jag får helt enkelt vänta :)
    De sa till oss att vi inte fick ha sex innan insättning efter att jag hade tagit ovitrelle då det inte var så lämpligt om man skulle bli gravid. Men ring kliniken och prata med dem. Eller kanske bättre att de inte vet? :)
  • anina
    josefinevm skrev 2018-05-06 18:16:48 följande:
    Men kul att vi är lika, jag har dock testdag den 19/5 och det känns som en evighet. Var det första gången för dig med?
    Ja det är sååå länge till. Jag kommer nog tjuvtesta på söndag eller måndag. Nej det är andra gången vi sätter in. Har dock hållit på med IVF i över 1,5 år, men kroppen har bråkat så mycket längs vägen, så det har gått över 1 år sen förra gången vi kunde sätta in nåt. Är det 2 eller 3 dagars ni satte in?
  • anina
    Grodan7 skrev 2018-05-07 11:47:03 följande:

Till min stora förvåning så plussade jag inatt (var så kissnödig så det var inte en chans att hålla sig till morgonen). Ruvardag 11 efter insättning av 2 st 3-dagars embryon. Svagt positivt test men hoppas på att det är för att det är tidigt. Positivt var det iallafall. Testdag imorgon och tänkte så ta blodprov hos min gynekolog. Så håll tummarna att det ser bra ut.

Lycka till alla kämpar där ute!

Stort grattis. =)
Svar på tråden IVF våren 2018