• eelinh

IVF våren 2018

Jag är orolig, tog klinikens test idag och det var minst lika svagt som igår. Bör det inte vara starkare på rd 10? :( tog även ett digitalt som visade plus så jag är ju gravid men jag nojat över de svaga testen.

• eelinh
    Ellencassandra skrev 2018-03-31 10:40:00 följande:

[quote=78596167][quote-nick]eelinh skrev 2018-03-31 09:59:21 följande:[/quote-nick]

Först av allt - stort grattis :D

Ang testen, är ju konstigt att det ena e så svagt men visar ett digitalt plus så är det ju plus. Vissa av dom där streck testen verkar va dåliga.. :/[/quote]

Tack! Jag vågar inte riktigt tro på det ännu.

Ja jag tycker också det, tog ett till från RFSU nyss och det var aningens starkare än gårdagens men syns ju ändå tydligt ett streck liksom. Så måste försöka slappna av. Jag är gravid just nu, ingen som vet ändå hur det går och det är ju 3 dagar till testdag så antar det hinner bli starkare.

• eelinh
    Anonym (Fråga) skrev 2018-04-01 16:48:39 följande:

Ni som plussat. Hur många ivf försök har ni gjort?

Vi har gjort ett färskförsök och ett frysförsök.
  • eelinh

Clearblue är nog känsligare än de flesta stickor och andra stavar som finns. Tog ett idag på eftermiddags urin då jag varit orolig att mina RFSU inte varit så starka som kontrollstrecket ännu.

• eelinh
    Ellencassandra skrev 2018-04-02 17:56:59 följande:

Gud vad härligt!! Grattis Elin!!! :) :) så kul att fler plussar!!

Tack! Nu börjar jag tro på det :)
  • eelinh

Nu tror jag verkligen på att jag är gravid efter detta positiva clearblue. Testdagen är i morgon och jag hoppas innerligt den lille vill stanna hos oss.

Men jag har väldigt molvärk, har haft det till och från sen återförandet men igår eftermiddag molade det på rejält och lika så ikväll. Jag har svårt att gå fort då blir det lite som kramper i nedre delen. Är det normalt? Är rädd för någon infektion eller ett MF.

• eelinh

La upp detta i fel tråd! :) skulle egentligen vara riktigt till de som gör ivf i falun. Jag har ju redan lagt upp testet här ju! Haha. Men jag får väl även höra med er om molvärken är något ofarligt?

• eelinh
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-02 21:19:28 följande:

Håll tummarna för mig-testdagen är i morgon o jag tycker att det är superjobbigt....

Jag håller tummar och tår för dig imorgon!!!
  • eelinh
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-03 07:09:58 följande:

Tror jag är gravid!!!!!

2blå streck ska det vara o det syns väl 2 streck??

Men grattis!! Vad härligt, sjukt många som plussat :)
Svar på tråden IVF våren 2018