IVF våren 2018
Jag är orolig, tog klinikens test idag och det var minst lika svagt som igår. Bör det inte vara starkare på rd 10? :( tog även ett digitalt som visade plus så jag är ju gravid men jag nojat över de svaga testen.
Jag är orolig, tog klinikens test idag och det var minst lika svagt som igår. Bör det inte vara starkare på rd 10? :( tog även ett digitalt som visade plus så jag är ju gravid men jag nojat över de svaga testen.
[quote=78596167][quote-nick]eelinh skrev 2018-03-31 09:59:21 följande:[/quote-nick]
Ni som plussat. Hur många ivf försök har ni gjort?
Clearblue är nog känsligare än de flesta stickor och andra stavar som finns. Tog ett idag på eftermiddags urin då jag varit orolig att mina RFSU inte varit så starka som kontrollstrecket ännu.
Gud vad härligt!! Grattis Elin!!! :) :) så kul att fler plussar!!
Nu tror jag verkligen på att jag är gravid efter detta positiva clearblue. Testdagen är i morgon och jag hoppas innerligt den lille vill stanna hos oss.
Men jag har väldigt molvärk, har haft det till och från sen återförandet men igår eftermiddag molade det på rejält och lika så ikväll. Jag har svårt att gå fort då blir det lite som kramper i nedre delen. Är det normalt? Är rädd för någon infektion eller ett MF.
La upp detta i fel tråd! :) skulle egentligen vara riktigt till de som gör ivf i falun. Jag har ju redan lagt upp testet här ju! Haha. Men jag får väl även höra med er om molvärken är något ofarligt?
Håll tummarna för mig-testdagen är i morgon o jag tycker att det är superjobbigt....
Tror jag är gravid!!!!!
2blå streck ska det vara o det syns väl 2 streck??