Inalina skrev 2018-06-25 08:51:32 följande:
ja jag har också hört att kroppen kanske tycker bättre om att bli gravid i ostimulerad cykel när allt är som det 'ska' där inne.. vi får helt enkelt hoppas att våra eskimåer är våra mirakelbebisar istället :)
Fint att du fortsätter hoppas för mig, men själv tror jag tyvärr loppet är kört och börjar få mer o mer ont i magen nu. eftersom HCG hormonerna ska fördybblas varannan dag borde mitt test i morse blviit väligt starkt då det var klart o tydligt redan i fredags. hormonerna går inte upp och ned vid en graviditet utan spikrakt uppåt vad jag förstått. Vi får fortsätta stötta varann, känns ju såklart positivt att jag har 2 i frysen att försöka med också, måste bara åka till Prag o hämta dem...;)
hoppas din cykel kom in i det normala igen så du kan blicka framåt mot nästa försök. när skulle det bli tror du?
Jag hoppas mensen kommer igång idag, använde ljutinus igår också men börjar känna av mensvärk, så kan sambon också förstå att det är kört.. han håller hoppet uppe än.
Kliniken öppnar igen 30 juli och min hemortsläkare är borta tom 14 augusti men kollar Mailen under semestern så har jag tur kan vi boka in återförande i augusti. Jag har svårt att hitta min egen ägglossning och kommer nog behöva hjälp å se när jag kan åka till kliniken. Mina ägglossningstest visar direkt när det är ÄL. Jag får ingen förvarning och jag har 30 mil till kliniken :P det kan bli lite knivigt så jag hoppas jag får gå på VUL innan.
När blir det för din del tror du om det blir aktuellt?