IVF våren 2018
Äggplock på måndag! Ca 11-12 äggblåsor som förhoppningsvis blir några fler större tills på måndag!
Äggplock på måndag! Ca 11-12 äggblåsor som förhoppningsvis blir några fler större tills på måndag!
Hej! Vill bara säga att jag håller ett öga här inne. Lycka till nu alla ni som ruvar!! Lite speciellt till dig Inalina :)
Och stort grattis anina till plusset!! Nu hoppas vi det får hela vägen, åh jag längtar sååå efter att få se ett plus hemma hos mig någon gång också.. nu ska jag njuta sista veckan på Kreta. Sen hem och ta nya tag med IVF:en.
Tänker på er alla. Kram
Jaaaa men visst vet du :D
Nej nu är det FET i ostimmulerad cykel. Så nu är det bara min kropp, 5 dagars cytoblast & Lutinus hahah! Jag tänker ju på minsta lilla tecken... haha!
Jag mår super, bara jävligt trött & seg. Brösten tar kål på mig haha. Men mina bröst har varit såhär sen innan äl....
åååää, jag hoppas att vi blir gravida nuuuuuuu!! <3
Hjälp mig!! Fick precis gravid på digitalt 1-2 v.... grinar som en tok!!! Men jag blir så jävla rädd när det bara visar 1-2 v. Stämmer det verkligen? Jag satte in en 5 dagars i måndag... räknar man då inte annorlunda, det jag menar är... borde jag inte vara längre gången? Jag är så jäääääävla rädd att få missfall... därför jag frfågar!!! Alltså jag bara gråter, det sprutar tårar!!!! Vi har försökt i 3 år nu & ett missfall för 2 år sedan. Jag testade med 6 dagar tidigt i går, då blev Det ett pytte svagt streck. Alltså kan det betyda att det är mf på gång? Alltså jag är så sjuuuuukt rädd så ni fattar inte!!!!!
Snälla hjälp mig..... jag är så rädd.