Seb81 skrev 2018-09-09 17:47:53 följande:
TACK!!!!!! Ja, servar poppat upp många symtom som jag haft ett par dagar tro det eller ej. Jag är yr, illamående, brösten spänner & är varma, har metallsmak i munnen, sedan rd 4 så var det molat mer & mer i magen för varje dag. I går var vi på Ica & jag blev sjuk illamående & ville bara spy... då sa min man, hm.... du är säkert gravid. Men jag har lixom skjutit bort symtomen för att jag inte vågat tro. Men nu är det SANT & jag kan Inter fatta. Men herre, i morse när testet visade positivt så fick jag ren panik. Jag var så jävla rädd!! Men nu jnde dagen har det bara sjunkit in & vi har lett & gråtit hela dagen! Vi är så lyckliga!! Nu är det VÅR tur!
Många som säger att man inte kan känna så snabbt, men det för jag.... super mycket <3
Kraaaaaaam
Oj vad mycket symptom! Är på RD 6 idag, tog ett väldigt tidigt test där både jag o mannen såg ett svaaaaagt streck i testrutan. Får ta ett nytt test om ett par dagar och se om det blir starkare - spännande!
ja det blir väl en bergochdalbana med känslor nu för dig i början, jag har inte riktigt vågat reagera själv ännu då testet inte var så tydligt som ditt! hoppas jag också får grav-krämpor snart
!! kram!