IVF våren 2018
så gör jag med.. testar alldeles för tidigt :P testnarkoman som man är! haha..
Nej det känns inge annorlunda alls. Lite öm igår kväll där nere men de är väl inte så konstigt när dom har vart där och "grävt" och töjt upp med tänger och stavar :P men annars inget annorlunda alls.. förväntar mig inte så mycket heller oavsett, sist när ja plussade kände ja mig inge annorlunda mot för gången som jag inte plussade, så några symptom kan jag nog inte förvänta mig att gå på.. Jag får snällt vänta någon vecka och se då va testet säger.
Tar du lutinus? Det gör jag nu, 2 ggr om dagen.. Hade nästan förträngt sedan förra gången hur mycket jag ogillar lutinus. Så kladdigt och meckigt.. Men men... bara att stå ut!
Jag åker iväg på semester i övermorgon och blir borta 4 dagar, ska bli skönt att få lite annat att tänka på, för sen när jag kommer hem kan jag börja tjuvtesta ;) så de ska bli skönt att va borta och fokusera på annat och inte ens ha möjlighet till att testa :)
Hur känner du dig? Några symptom? När va din officiella testdag?
jag tror jag har lite stickningar i brösten och liiite molvärk till o från men är långt ifrån säker. har testdag den 18 egentligen.. så om en vecka ! Vad härligt med semester! njut ordentligt och hoppas du kommer hem till ett fint plus!