• Ellifant

IVF våren 2018

Hej!

Jag påbörja min första ivf nu i november men vi var tvungna att avbryta pga för få blåsor!

Nu blir det en vilomånad och förhoppningsvis startar vi i januari 2018. Jag tycker att det är så jobbigt att läsa om alla som är i gång!

Så nu startar jag en ny grupp för oss som ska starta ivf i början av nästa år. Även för er som har gjort fler ivf försök men inte lyckats och hoppas på att 2018 är ert år!

Vi kan ju hjälpas åt att få tiden att gå! :)

• Svar på tråden IVF våren 2018
  • Bloggsombearbetning
    Percafluviatilis skrev 2018-01-19 09:25:25 följande:

Ja, det går bra men jag har fruktansvärd huvudvärk :( Spelar ingen roll iofs, det går ju över. Bara blåsorna växer!

Jobbigt:/ Jo det är ju sant, får man bara bra resultat så kan man stå ut med mycket!
  • metaphor
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-17 20:16:11 följande:
    Vad härligt! Önskar er all lycka till!!
    TAck så hemskt mycket!! :D iiihhh!!!
  • LilV

Blanda menopur, vilken pärs! Så pilligt :/ Ngn liten droppe hamnade utanför = panik! Nu är den redo iaf, vid 22.00 tar jag första sprutan.

• mileythebunny
    LilV skrev 2018-01-19 18:28:37 följande:

Blanda menopur, vilken pärs! Så pilligt :/ Ngn liten droppe hamnade utanför = panik! Nu är den redo iaf, vid 22.00 tar jag första sprutan.

Lycka till, kommer att gå superbra!
  • LilV
    mileythebunny skrev 2018-01-19 18:59:27 följande:

Lycka till, kommer att gå superbra!

Tack! :)
  • herbs

Hej på er! För mig är det dags att ta Ovitrelle, det såkallade finalsprutan, imorgon lördag! Har använt Menopur och Orgalutran. På måndag blir det ägguttag i Umeå. Om allt går som vi önskar sätts embryo tillbaka på ons eller tors. Detta är vårt andra uttag. Någon fler som använt denna kombination av sprutor?

• Bloggsombearbetning
    herbs skrev 2018-01-19 22:36:23 följande:

Hej på er! För mig är det dags att ta Ovitrelle, det såkallade finalsprutan, imorgon lördag! Har använt Menopur och Orgalutran. På måndag blir det ägguttag i Umeå. Om allt går som vi önskar sätts embryo tillbaka på ons eller tors. Detta är vårt andra uttag. Någon fler som använt denna kombination av sprutor?

Hej!

Jag använde samma sprutor som du gör:) Lycka till!
  • herbs
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-20 00:35:13 följande:

Hej!

Jag använde samma sprutor som du gör:) Lycka till!

Tack för länken! Intressant att se er resa! Vilken klinik har ni varit till?
Svar på tråden IVF våren 2018