IVF våren 2018
Liknar väldigt min första omgång så förstår precis hur du känner dig. De sa väldigt tidigt till mig att det inte skulle bli någon återföring efter två dagar utan total frys. Dock blev det inte frys för mig den gången pga av att de inte hittade ett enda ägg i alla dessa blåsor.
Men det är värt att vänta och inte bli för överstimulerad, även om det svider att behöva vänta igen. Förstår att drt känns tungt och obehagligt i magen. Jag var väldigt svullen och såg gravid ut.
Hoppas det kommer kännas bra på jobbet sen framöver nu när de vet. Kanske blir mer avslappnat för dig.
Men får hålla tummarna för att det finns ägg i alla blåsor och att de tycker om min sambos spermier och vill växa på labbet några dagar och klarar nedfrysning och upptining och allt som ska klaffa haha.
Känns som oddsen är små i det här med ivf. Konstigt att folk blir så lätt gravida på naturlig väg egentligen.
Nu har jag bara ett problem till, och det är att jag tar det sista i min menopurflaska ikväll. Har bett dem om nytt recept men när jag skulle hämta idag så famns det inget och telefontiden var över på
Rmc. suck!