IVF våren 2018
Tack, känns super konstigt att ev vara en ruvare snart :)
Tack, känns super konstigt att ev vara en ruvare snart :)
Ruvardag 9 idag. 16 dagar sen jag tog ovitrelle. Alltså borde jag få mens idag (14 dagar sen äl) fast vet att lutinus brukar skjuta upp den. Men känns som den är på g. Har molat å kurrat i magen sen i förrigår. Igår hade jag väldigt ont i magen å tänkte att mensen skulle komma så ställde fram alvedon bredvid sängen. Men ingen mens. Magen kurrar. Är orolig å nervös :( ev test imorgon om jag vågar..
Håller tummarna att ingen mens kommer!
Japp, embryot hade kläckts ur sitt skal också, så det var bra aktivitet. Så nu är det bara att hoppas :)
Jag har varit sjukskriven mer eller mindre sedan december. Dels pga av ivf-situation och dels pga av stressigt arbete. Jag tror det är vanligt att ivf-kvinnor blir sjukskrivna så jag tror du kommer få hjälp. Det är egentligen en orimlig situation vi går igenom.
Hur känns det? Inte för att man liksom skulle kunna skilja åt mensvärk och molverk men du fattar... vi har två misslyckanden bakom oss och båda gångerna har jag liksom bara vetat att det inte var vår tur. Tyvärr.
Hur mår du och partner?
Hur känns det? Inte för att man liksom skulle kunna skilja åt mensvärk och molverk men du fattar... vi har två misslyckanden bakom oss och båda gångerna har jag liksom bara vetat att det inte var vår tur. Tyvärr.
Hur mår du och partner?
Hur mår du och partner?
Oj kom visst tre på raken haha
BIM idag. Fått mensen dag 28 varje gång och det blir nog så denna gång också. Fått beigt lutinus i trosan. Annars brukar det va vitt. Så tredje omgången misslyckad också :(