Inalina skrev 2018-11-08 08:53:57 följande:
hej vännen, men vilken RD testade du på? många får ju inte plus förrän dag 10 eller så.
jätteledsen för din skull om det inte går vägen - men innan mensen/blödningen är ju ingenting bevisat i alla fall. precis, frysta blastisar tar längre tid på sig att kläcka än färska! assisted hatching kan absolut vara en bra idé nästa gång (om detta inte gå vägen) försök att få tillbaka 2 nästa gång - jag känner så väl igen mig i dig - man vill prova ALLT som går och lite till.
jag tog blodförtunnande sprutor fram till v 9 ungefär - ingen jättetrevlig upplevelse men något var det ju som gjorde att det faktiskt funkade denna gången. om det var kortisonet, sprutorna, stimulerat frysförsök (tar även östrogentabletter) eller att de satte tillbaka 2 stycken vet jag ju inte. Kram och lycka till
Jag kommer inte riktigt ihåg om det var på dag 8 eller 9, men ett vanligt test som mäter från 25, tror inte det var morgon heller. Men det känns som kört.
Var på middag hos sambons föräldrar ikväll där hans bror kläcker nyheten att dom ska barn. Alltså mitt hjärta brister. Min sambo tycker det är skit jobbigt att prata om vår IVF, med mig!, alltså verkligen skit jobbigt. Men jag försökte få honom på tankar om detta inte går vägen vad som händer då (han vet inte om tjuvtestningen). Men han vägrade lixom att ta in att det kanske inte går, han sa ?det kommer att funka? ungefär som att det inte finns nåt alternativt. Han läser ju ingenting om det heller så allt han vet kommer från mig och jag vet ju det kan ta flera insättningar men det är som om det jag säger inte går in hos honom. Av fem embryon är det rätt logiskt att alla inte leder till en graviditet. Men det känns som att det aldrig kommer bli våran tur. Vad har vi gjort för fel livet. Mår illa och känner mig helt lamslagen.