IVF våren 2018
Håller med om progesteronet, känns väldigt ofräscht. Funderar på om jag ska börja svälja dem istället (mina kan tydligen man göra det med) men hört att det kan ge rätt mkt huvudvärk istället...
Håller med om progesteronet, känns väldigt ofräscht. Funderar på om jag ska börja svälja dem istället (mina kan tydligen man göra det med) men hört att det kan ge rätt mkt huvudvärk istället...
3 VECKOR?? om jag skulle bli gravid (TD 27 feb) så ska jag fortsätta till vecka 12....
man har ju inte alls lust med sex eller så med dessa rinnande tabletter... ska höra av mig till min klinik om jag lika gärna kan stoppa i mig dem den rätta vägen ;)
Var tvungen dubbel kolla... Nope 3 veckor. Fick 3 uttag av lutinus och de räcker fram till testdagen.....
Har också fått till och med testdag. Men har en kompis som blivit gravid naturligt, men efter ett par missfall fick lutinus till vecka 12 för att undvika ytterligare missfall. Kanske kan vara individuellt utifrån vilka risker man har...
Runt vecka 9 har jag för mig. Men nu är hon i vecka 14. Om det lyckats tack vare lutinus vet jag inte...
Hej alla :) Gjorde äggplock i onsdags och började med lutinus i Torsdsgs morse. De pratade om att de skulle rinna ut, så man behöver trosskydd på sig. Men det har de inte gjort på mig. Orolig de är något fel? Gör ont när jag kissar och de kommer lite brunt på pappret när jag torkar mig. Är de normalt tror ni?
Ruvardag 5... Hjälp va tiden går långsamt nu! Känns som det var flera veckor sedan insättningen...
Har bestämt att inte tjuvtesta. Det kliar ju självklart i fingrarna, men det är bäst för både mitt och mannens psyke. Så många gånger vi testat innan bim när vi försökte på egen hand. Då var det spökstreck som gav falsk förhoppning och negativa test som tryckte ner en och så gick man ändå bara i en jobbig osäkerhet.
Testdag är 1 mars...
Hur mår du nu då?
Jag håller tummarna för dig och din lilla fighter där inne!!!
Fick faktisk också precis samma besked. Hade ändå trott att det skulle bli något eftersom vi hade 7 befruktade. Känns lite nedslående, men får ju verkligen hoppas att det räckte med det som vi fick i magen...