Kokonattsu skrev 2018-03-03 08:06:46 följande:
Asteria: Ok, hoppas du slipper överstimulering.
Just nu har jag antingen för mycket känslor eller känner mig apatiskt. Är nojig för att det kan vara något fel på äggen när de inte kunde se vilken som var bra. Annars när de har valt att frysa in embryona har det ju varit för att kvinnan var överstimulerad eller riskerade att bli det. Idag har jag inte så mycket van än att rycka upp mig när jag ska jobba i helgen..
Hur går det för dig med allt?
Kanske bra att jobba, även om det är tungt. För mig brukar det hjälpa en aning med distraktioner av olika slag. Förstår nojan, samtidigt som det låter som att kliniken är noggranna och måna om att era chanser blir så höga som möjligt.
Jag är på rd4 (räknar återföringsdag som dag 1). Funderar inte så mycket på det förutom när det molar i magen. Lite blasé på något vis, det är som att jag från början tänker att det inte går vägen de här gången heller. Frågade embryologen om blastocysten kvalitet och fick "inte den bästa" till svar. Dumt att fråga, tänker jag i efterhand. Samtidigt var den ju av tillräckligt bra kvalitet för att frysa in, så den är ju inte uträknad.