IVF våren 2018
Tror jag är gravid!!!!!
2blå streck ska det vara o det syns väl 2 streck??
Tror jag är gravid!!!!!
2blå streck ska det vara o det syns väl 2 streck??
tack!
ska testa mig i morgon igen, blir så rädd och osäker att jag/vi ser fel osv.... men idag ska jag njuta:)
Hej girls!
En fråga..... jag fullkomligt älskar cola zero och dricker nog lite förmycket.....
Är det farligt att dricka cola zero som gravid?
God morgon! Ja precis-jag satte också in en blastocyst-5dagars. OM jag förstått rätt när jag surfat runt,så räknar man 2 veckor+5dagar för blastocyst när man återinför ?den? så då bör vi vara i vecka 5 (4veckor +4dagar) men jag är inte säker o kände mig fånig att fråga när jag ringde kliniken. Vi ska dit den 26/4 så då hoppas jag att vi får veta mer. När ska ni till kliniken?
Okej, jag har också sett det :)/ fick du tillbaka din på onsdag den 21? För räknar jag den onsdagen + 14 +5 så bör jag precis gått in i v 6 (5+0)? :)
Vi har tid för tidigt ultraljud på måndag den 16 april :)
Har du börjat känna av graviditeten?
Jag tyckte det var tidigt att få komma så snabbt, men jag bad att få komma en måndag då jag är ledig så jag slipper till jobbet om det blir ett tråkigt besked :) skönt samtidigt om du har gått lite längre, då minskar ju också risken för missfall :) hur mår du nu?
Ja men precis jag bör vara i v 8 då :) vad jobbigt att vara sjuk, men det är väl mycket som händer i kroppen :) Jag mår bra, brösten har precis börjat ömma och lite molvärk till och från, annars ingenting. Känner mig rätt ogravid faktiskt :p
Varför är det just i v 8 som klinikerna vill kika på hur graviditeten fortlöper?
Ja herregud jag har ju liksom längtat efter illamåendet i 2,5 år så det får gärna komma :p
Hur har ni tagit Lutinus för er som gjort det? Från om ni får/fått ett pluss eller från återföreningen med det befrukatde ägget? Jag ska ta det om jag får ett pluss, men det känns ju konstigt... borde man inte börja tidigare?