IVF våren 2018
Ja hoppas du får ta Ovitrelle ikväll så du ser ett slut på din väntan snart :) Då hade inte äggen släppt i alla fall ;)
Ja hoppas du får ta Ovitrelle ikväll så du ser ett slut på din väntan snart :) Då hade inte äggen släppt i alla fall ;)
Härligt!
Jag trodde nog faktiskt det, men nej ska fortsätta med samma enheter ikväll och så ringer de i morgon igen när de har svaret på blodprovet. Frågade om de kunde säga nått om ÄP och hon kunde se att de skrivit preliminärt torsdag, men de vet mer i morgon.
Stort lycka till på onsdag! Heja heja!
Ett av mina två embryon hade klarat sig till idag så jag har återföring kl 12:15!!!!
Då var äggplock klart. De blev 6 ägg, bättre än inget. Nu njuter vi av lugnet på hotellet till i morgon då vi får veta om insättningen blir torsdag eller fredag.
Ja!
PUPO på mig ett tag nu (pregnant until proven otherwise)...
Lycka till på ÄP i morgon
(jag har hittat emojisarna till slut, oj vad mycket trevligare livet blev!)
Ikväll dubbeldos ovitrelle. Äggplock på torsdag kl 08.30! Må högre makter vara med oss <3
Jag satte in ett embryo i måndags nu väntar jag bara på att veckorna ska gå fort.
Hej på er tjejer!
Har varit på ägguttag nu.
Man punkterade 38 äggblåsor och fick ut 18 ägg totalt. Han punkterade även en cysta som jag haft länge, så det var skönt att bli av med.
Nu har vi fått fika och ska snart få åka hem. Som jag trodde blir det ingen färsk återföring utan vi ska få återföra i mitten av april troligen. Var lite överstimulerad och äggstockarna var cirka 15 cm stora!!
Man måste nu vänta in nästkommande mens och han trodde cirka 3-4 veckor sedan stimulera ägglossning med letrozole.
Men först ska äggen befruktad och dela sig fint för frysen :)
Vart nästa desamma för mig också, hade 33 äggblåsor och 33 ägg blev de, vart lite överstimulerade så har fått avvakta en mens period, så nu inväntar jag mens nummer 2 som skal komma om ca 10-15 dagar. Så ska jag börja med en stimulerad ägglossning med hjälp av Lentorozol ( kan inte namnet helt ) hehe
Stort lycka till, och VILA!!!! För annars kan du få mer ont
Av 6 ägg var bara 2 fint befruktade, frågade dock inte mer om de andra men 2 är ju bättre än inget.
Insättning i morgon kl 13:30....