S91 skrev 2018-08-18 15:45:31 följande:
Jag håller med dig! Det är skönt att slippa hymla.. åh vad spännande med insättning! Håller alla tummar nu då!!
Jag har testdag 27e, så nästa måndag. Kommer aldrig i livet kunna hålla mig, har vart nära på att tjuvtesta idag flera gånger rd 5 men har tänkt hålla mig till på onsdag. BIM tisdag. Ingen mensvärk än så det känns skönt iaf.
Hoppas såååå att det kan få vara våran tur nu <3
Oj så länge till, vad jobbigt. Det går så långsamt att ruva. Snart min tur för ruvning. Vi ska till Italien efter 2 veckor, hoppas jag får testa innan vi åker. Men brukar vara RD 12 eller nåt eller sånt med blasto.
Känner du av nånting?
Ja nu är det dags för oss. =)
Inalina skrev 2018-08-19 22:01:42 följande:
jag ska också på VUL dag 10 i cykeln, tror de kollar slemhinnan (är det samma som endometrium??) då. Min klinik trodde nog inte att jag skulle ta 3 Ovitrelle (trots att det stod i protokollet) hon skrev bara typ 'ta det med läkaren när du kommer hit', så jag antar att jag inte oroar mig för det :)
har börjat ta östrogentabletter och även låg kortisondos idag, så nu är man igång igen =) kör du återföring dag 18 då eller hur blir det?
Ja precis, det är samma. =) Är VUL på dag 10 i Sverige med när man tar tabletter.
Denna gången blir det återföring på dag 24, så det beror på hur slemhinnan och folliklarna ser ut.