• Malinmana

Ni som ”mest sannolikt” väntade en flicka, blev det en flicka?

Var på rul idag och hon uttryckte det just så. Vill höra om andras erfarenheter av detta :)

• Svar på tråden Ni som ”mest sannolikt” väntade en flicka, blev det en flicka?
  • Linnis92

Ja. Hos oss lät det ?med viss reservation skulle hag säga flicka? och flicka blev de

• elyse

Japp. Med första var det tydligt, men med andra såg vi bara könet i nån sekund. Då tyckte både jag och barnmorskan att det såg ut som en tjej och det blev det också.

• Malinmana

Tack för era svar!

Vill ha fler svar för att kunna föra nån slags egen amatörmässig statistik :)

• GAndrea

En kollega till mig var på 2-3 ultraljud där de sa flicka och ut kom en pojk! Jag är nu gravid och barnmorskan var supersäker på tjej, men jag tvekar ändå. Det spelar ingen roll för oss

• Malinmana
    GAndrea skrev 2017-12-06 22:59:31 följande:

En kollega till mig var på 2-3 ultraljud där de sa flicka och ut kom en pojk! Jag är nu gravid och barnmorskan var supersäker på tjej, men jag tvekar ändå. Det spelar ingen roll för oss

Spelar ingen roll för oss heller. Vi är beredda på att det KAN va en pojke som tittar ut :) Vore kul med en flicka dock då vi har två pojkar.
Svar på tråden Ni som ”mest sannolikt” väntade en flicka, blev det en flicka?