BF September 2018
Hej, hoppar in här! BF 2/9 dock är det mest troligt att d blir igångsättning denna gång men är med här ändå om det går bra
Hej, hoppar in här! BF 2/9 dock är det mest troligt att d blir igångsättning denna gång men är med här ändå om det går bra
Självklart :) Jag har BF 9/4 enligt mina beräkningar och Natural Cycle. Grattis till dig :) har du berättat för din partner?
Grattis till er alla :) Vad kul! Och hoppas alla hade en fin julafton. jag undrar när bi tönkt berätta för er familj och vänner? Sambon vill ju gärna skrika ut det redan ju medans jag är väldigt försiktig. Gick in i vecka 5 idag. Detta är vårt först barn sånder här är väldigt nytt för mig.
Åh vad kul, hoppas vi kan följas åt under denna resa.
Jag har faktiskt inte större symtom mer än innan jag plussade. Då hade jag ovanligt ömma bröst och som mensverk.
I nuläget är jag mest trött och igår morse mådde jag lite illa och lite som mensverk till och från.
Hur är det för dig?
Ja men så kan det vara. Jag har vaknat ofta och tänkt mycket på vad som händer just nu. Men jag vill ju gärna hålla på det lite till iallafall. Sambon fyller år 9 Januari så vi tänkte berätta det för familjen då även om det kmr bli svårt att hålla sig.
Hur gamla är ni och vart bor ni? Jag är 27 år och bor i Eskilstuna.
Tack så jättemycket! Jag har bara en fråga till er som varit gravida förut, jag har redan börjat få värk ilningar på baksida av lår, inte är väl det foglossning redan?
Vill också gärna vara med i FB-gruppen
Jaså okej! Har bara ilningar i ett lår, du med?
Ja jag har i högra med!! Det är ju inget jag besväras så mycket över men det svider ju när jag känner på låret så det låter ju som nerven
Tänker eller oroar du dig för missfall? Detta är första gången jag är gravid nånsin och jag har hängt så mycket på familjeliv och förstått att missfall ändå är väldigt vanligt så jag är orolig..
Ja men precis! Det är inget du kan göra nåt åt isåfall men detta går nog vägen för oss alla <3 nej jag har inte ringt än, vi har faktiskt bestämt oss för att vänta några veckor innan vi ringer, ni då, har ni ringt?
Ursäkta men vad är gbp-oPad? Nyfiken nej vi har bestämt oss för att vänta lite men jag har faktiskt köpt 10 billiga stickor så jag kan kolla då och då om jag fortfarande är gravid för nu känner jag inte så mycket haha! Bara att jag är hungrig och aldrig blir mätt + mensvärk lite då och då