Inlägg från: ida90 |Visa alla inlägg
  • ida90

BF September 2018

Hoppar in här jag med enligt appen så är de beräknat 2/9 :)

• ida90

Vi berättade på julafton fast de är tidigt :) vi har försökt i 5 år o har en dotter på 2. 5 år genom ivf så kan ju säga att de blev en chock när + kom ;) gick oxå in i v 5 idag :)

• ida90

Vi berättade på julafton fast de är tidigt :) vi har försökt i 5 år o har en dotter på 2. 5 år genom ivf så kan ju säga att de blev en chock när + kom ;) gick oxå in i v 5 idag :)

fhkb skrev 2017-12-25 11:33:07 följande:

Stort grattis :) Jag tänkte också berätta till familjen igår men jag vill ju att sambon ska vara med och han jobbade igår tyvärr. Nu kommer ju den jobbiga perioden när man får frågan om juldagen och nyår. Vill ju helst inte berätta än men vill ju inte heller att det ska misstänkas något när jag inte dricker.

Ja de förstår jag :) våran familj blev helt chockade :')
  • ida90

Är de bågon som har några symtom än? :) jag själv känner inte så mkt bara trötthet o kissar typ jämt.

• ida90
    Wictoria90 skrev 2017-12-27 15:07:24 följande:

Jag är väldigt törstig... dricker kopiösa mängder..

Åå de gör jag oxå kom jag på nu när du säger de. T.o.m ställt in en stooor kanna i kylen med vatten
  • ida90
    fhkb skrev 2017-12-27 17:45:39 följande:

Jag är också extremt trött och kissar oftare än normalt. Och jag har en enorm nästäppa, speciellt på morgonen.

Åå hoppas jag slipper nästäppan denna grav. Va konstant täppt när jag väntade dottern o de släppte inte förens efter förlossningen ;)
  • ida90
    Idapou skrev 2017-12-27 21:48:08 följande:

Jag är fruktansvärt trött, hela dagarna. Skulle kunna sova jämt, men det är svårt med en 2åring hemma :) Annars är jag kissnödig jämt också, och väldigt torr i munnen. Har precis blivit förkyld, men var täppt i näsan innan också. Det jobbigaste är väl att kaffet inte smakar gott längre, jag är kaffetokig i vanliga fall. Nu dricker jag det av ren envishet, och för att slippa huvudvärken...

Känner igen mig. Har oxå en 2 åring som precis slutat sova på dagen o just nu känns dagarna sååå långa :'(

Jag älskar choklad men kan inte äta de när jag är gravid för de smakar urk :')
  • ida90
    Cocosboll skrev 2017-12-27 22:17:11 följande:

Hoppas flera går med nu! Den är helt hemlig så bara vi medlemmar ser varandra! :)

Kanske kan skriva vad den heter så kan man ju söka på gruppen väl?
  • ida90
    fhkb skrev 2017-12-28 11:59:07 följande:

åh hoppas mitt släpper för jag blir tokig snart. Nässpray är ju inte jättebra att använda och framför allt inte gravid. Men har läst mig till att vanliga otrivine är bättre än dom andra menthol eller comp. Så mycket man ska tänka på nu. Har slutat rökt också och är snart rökfri i 1 vecka! Det är en pest att vara så röksugen men vad gör manninte för sin lilla skatt i magen? hihi

Ja ja körde oxå på otrivine :) åå va duktig slutade du tvärt? :)
Svar på tråden BF September 2018