BF September 2018
Hoppar in här jag med enligt appen så är de beräknat 2/9 :)
Hoppar in här jag med enligt appen så är de beräknat 2/9 :)
Vi berättade på julafton fast de är tidigt :) vi har försökt i 5 år o har en dotter på 2. 5 år genom ivf så kan ju säga att de blev en chock när + kom ;) gick oxå in i v 5 idag :)
Vi berättade på julafton fast de är tidigt :) vi har försökt i 5 år o har en dotter på 2. 5 år genom ivf så kan ju säga att de blev en chock när + kom ;) gick oxå in i v 5 idag :)
Stort grattis :) Jag tänkte också berätta till familjen igår men jag vill ju att sambon ska vara med och han jobbade igår tyvärr. Nu kommer ju den jobbiga perioden när man får frågan om juldagen och nyår. Vill ju helst inte berätta än men vill ju inte heller att det ska misstänkas något när jag inte dricker.
Jag är 27 år o bor utanför Uppsala :)
Är de bågon som har några symtom än? :) jag själv känner inte så mkt bara trötthet o kissar typ jämt.
Jag är väldigt törstig... dricker kopiösa mängder..
Jag är också extremt trött och kissar oftare än normalt. Och jag har en enorm nästäppa, speciellt på morgonen.
Jag är fruktansvärt trött, hela dagarna. Skulle kunna sova jämt, men det är svårt med en 2åring hemma :) Annars är jag kissnödig jämt också, och väldigt torr i munnen. Har precis blivit förkyld, men var täppt i näsan innan också. Det jobbigaste är väl att kaffet inte smakar gott längre, jag är kaffetokig i vanliga fall. Nu dricker jag det av ren envishet, och för att slippa huvudvärken...
Hoppas flera går med nu! Den är helt hemlig så bara vi medlemmar ser varandra! :)
åh hoppas mitt släpper för jag blir tokig snart. Nässpray är ju inte jättebra att använda och framför allt inte gravid. Men har läst mig till att vanliga otrivine är bättre än dom andra menthol eller comp. Så mycket man ska tänka på nu. Har slutat rökt också och är snart rökfri i 1 vecka! Det är en pest att vara så röksugen men vad gör manninte för sin lilla skatt i magen? hihi