• Gung Ho

Hur står man ut med allt manshat i Sverige?

Anonym (et) skrev 2018-01-02 20:24:16 följande:

Går man in på vilken tindning som helst kommer det direkt upp artiklar om att vita män ska hålla käften. Tips till vita män. Oändligt antal hatartiklar. 

Vad är orsaken till detta konstanta hat? Det är knappt så man står ut med det. 

Vet inte vad du läser för tindningar för jag hittar inte de artiklarna..
    Eller så ligger det inte för mig att klaga på livet bara..
  • Gung Ho
    Anonym (Också feminist) skrev 2018-01-03 00:05:31 följande:
    Hört talas om Lady Dahmer och Fanny Åström? (eller vad hon heter...)

Psykisk misshandel existerar absolut från radikalfeministers håll och det är inte så jävla kul med propaganda och hat/hets även om det (än så länge) bara uttrycks verbalt.

Jag är kvinna och mår fan illa över hur den nya generationens radikalfeminister uttrycker sig. Feminister borde verkligen ha en interndebatt om värderingar för det är tydligt att vi inte vill samma sak eller ens har samma mål.
    Lady Dahmer härjade här på FL för några år sedan...debatterade en del med henne.

Hon har två problem. Hon är världsfrånvänd och extremkommunist (var då iaf). Helt hopplös på att föra ett logiskt resonemang. Att ha henne som representant för feminism är lite som att låte Sean Banan representera operasångare.
  • Gung Ho
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-01-03 14:51:55 följande:
    Notera 1) att detta inte är en tidningsartikel. 2) att kvinnan skriver att hon har varit utsatt för övergrepp sen hon var liten. Av män som verkar normala och trevliga. Inte konstigt att hon hatar män då. Alla män hon träffat har begått övergrepp.
    Nä men är det inte en tidningsartikel, vad spektakulärt observant av dig!

Hur troligt är det att alla män hon träffat begått övergrepp, undantaget om hon varit uppväxt i ngn skum sekt?

'Kvinnan' är Lady Dahmer som nämns i inläggen ovan. En förryckt person med skev världsbild, i bästa fall.
  • Gung Ho
    Anonym (man) skrev 2018-01-04 16:42:00 följande:
    Varför stoppar inte kvinnor andra kvinnor som beter sig illa?
    Med samma logik skulle vi inte ha ngr tafsande (eller värre) män?
Svar på tråden Hur står man ut med allt manshat i Sverige?