Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 22:56:46 följande:
Nej, så är det inte.
Men du kan kanske visa något som verifierar det?
Visa? Det räcker att en flyktinggrupp av män våldtar en kvinna, så ser man att det är så. Människorna som skadar kvinnor får inte skulden, deras kön får och då inkluderas alla andra män när flera av de till och med vill utvisa varenda utländsk brottsling.
Där det finns idioter på arbetsplatser som behandlar kvinnor illa (och andra män) blir detta hela Sveriges manliga grupps problem. "ALLA MÄN MÅSTE TA MER ANSVAR "
Jag som kvinna blir inte skuldbelagd eller pekad på att ta mer ansvar som kvinna om en annan kvinna är alkoholist och springer runt bland främmande människor och har inget ansvar eller konsekvens-tänk när hon vet att det finns våld i samhället, utfört av människor, vilket är logiskt, för varje individ får stå för sina handlingar, jag står inte för andras handlingar och att de har samma kön som mig det ska inte spela någon roll det är fortfarande var människas eget ansvar vad vi gör.
Jag tycker också det är underligt att män ska prata mer med varandra om en kvinna super ner sig och gör allt man inte ska göra i ett farligt samhälle. Varför ligger det på männen att rädda kvinnor?