klyban skrev 2018-01-04 02:09:44 följande:
Ja, du vet hur man gör för slippa undan och svara på frågor.
Den där lady dahmer låter inte alls rätt, svårt och tro på såna hemskheter och i den extrema omfattning.
Men är det sant, ja, då är det inte konstigt att hon ogillar män.
varför är hon den orakade, mulliga feministen som hatar män?
Lady Dahmer / Postpatriarkatet - Min farsa har lärt mig att hata kvinnor
ladydahmer.nu/2018/january/vardelosa-farsor-som-ska-ge-rad.html
"
Ja, du vet hur man gör för slippa undan och svara på frågor."
det kan bero på att du "glömmer frågetecken", du gör ett påstående, som att man inte bryr sig om våldtäkter eller att man är medlem i KKK om man inte håller med dej eller inte låter dig styra diskussionen, men du kan aldrig förklara du kom fram till dina påståenden.
När du väl har börjat i en diskussion kommer du aldrig få ett svar.
Är det ingen annan som orkar bry sig så utgår jag ifrån att alla andra skiter fullständigt i vad jag tycker i den frågan så det känns inte så viktigt.
Du har också en tendens att upprepa samma argument trotts att man påpekat brister.
Halmdocka (halmfigur, halmgubbe), engelska straw man argument, är ett retoriskt grepp, som kan vara antingen en medveten taktik eller en form av argumentationsfel. Halmdockan består i att debattören först bygger en nidbild av motståndarens åsikter och argument och sedan argumenterar mot denna nidbild
En halmdocka används särskilt i ett läge då en motståndares verkliga argument kan vara svåra att bemöta rationellt.
De förvrängda argumenten framstår på så sätt som absurda och blir lätta att bemöta. De verkliga argumenten låtsas debattören inte ha hört. Motståndaren tvingas då lägga sin energi på att förklara vad den egentligen menar, och hamnar därmed i ett defensivt läge. Halmdockor kan leda till att en debatts fokus fjärmar sig från kärnfrågan.
sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka